آغاز اجرای طرح تعطیلی کسب کارهای گروه های ۲ و ۳ و ۴از فردا در شهرستان سوادکوه\

آغاز اجرای طرح تعطیلی کسب کارهای گروه های ۲ و ۳ و ۴از فردا در شهرستان سوادکوه

  • کد خبر: 2111100519
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1399 - 18:35

سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه از آغاز طرح تعطیلی مشاغل گروه ۲و ۳و ۴ از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۹۹/۸/۲۰ در شهرستان خبر داد و گفت: سلامت شهروندان در اولویت کاری و برنامه قرار دارد .


به گزارش استناد نیوز، عین الله طالبی، افزود: به دنبال وخامت اوضاع و عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات غیر ضرور، نظارت و اعمال محدودیتهای کرونایی تشدید خواهد شد و" فعالیت گروههای شغلی ۲، ۳ از روز سه شنبه ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود و در صورت عدم توجه و ادامه فعالیت، این مشاغل مشمول جرایم سنگین و تعطیلی درازمدت خواهند شد.
وی با اشاره به تعطیلی بازار های هفتگی که از هفته گذشته در دستور کار قرارگاه ستادی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان قرار گرفته تصریح کرد: باشگاه و مراکز گردشگری تعطیل هستند و رستوران فقط به صورت برون بر می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
سرپرست فرماندار سوادکوه تاکید کرد: تا کنون ۹ واحد خبازی متخلف،۵ قهوه خانه و قلیان سرا و بیش از ۶ واحد صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند پلمب شدند،نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر ادامه دارد.
طالبی با اشاره به محدودیت های تردد در آخر هفته ها و ایام تعطیل ادامه داد: در روزهای پایانی هفته بخشداران،دهیاران با همکاری نیروی انتظامی،بسیج،سپاه و میراث فرهنگی طرح های محدودیت تردد را در دهستان های سطح شهرستان اجرا می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ضدعفونی معابر ،خیابان ها،حمل نقل عمومی درون شهری در دستور کار روزانه شهرداری ها قرار دارد و ممنوعیت ارائه خدمات به تمام دستگاه های اجرایی ،واحد های صنفی به افراد فاقد ماسک ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف با مدیران برخورد قانونی می شود.
سرپرست فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه درمانگاه ها و بیمارستان شهدا زیراب بیماران شهرستان های همجوار را پوشش می دهند تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی به مسافران، و بیماران شهرستان های دیگر کار کادر درمان شهرستان را سخت تر می کند و لازم است مردم شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را یاری رسانند.
این مسئول با اشاره به گیت های ایست و بازرسی در مناطق مختلف روستایی افزود: از ورود افراد غیر بومی به مناطق روستایی شهرستان جلوگیری می شود.
طالبی در پایان از اجرای طرح مانور ماسک با همکاری ائمه جمعه ،خیرین،سمن ها خبر داد و گفت: در روستاها دهیاران موظف هستند طرح پدافند زیستی را با همکاری پایگاه مقاومت اجرا کنند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار