انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌ هرمی در رامسر\

انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌ هرمی در رامسر

  • کد خبر: 2111100499
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1399 - 20:33

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی تحت عنوان "کیو نت" در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید موسی حسینی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گروهی تحت عنوان شرکت هرمی " گلدکوئیست - کیونت " در رامسر ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که تعداد زیادی از اعضای شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان از نقاط مختلف کشور به عضوگیری در سطح شهرستان رامسر اقدام می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت : با شناسایی دفتر و محل فعالیت این افراد که در یکی از ویلاهای سطح شهر بوده ، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل پلیس های تخصصی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه ۱۳ متهم به فعالیت در این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

وی افزود : متهمان که همگی اهل یکی از استان های جنوب شرقی کشور هستند ، در بازرسی از محل سکونتشان کتاب های مختلف، جزوه ، لپ تاپ و... که مخصوص استفاده از این شرکت ها بوده کشف شد.

سرهنگ حسینی گفت : در تحقیقات اولیه، متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و اذعان داشتند که هریک از اعضا موظف بود حداقل ۲ نفر را عضو کند و مبالغ کلاهبرداری شده را براساس برآوردی داشته اند به حساب های متفاوت منتقل می کردند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان هر کدام با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شدند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار