پروژه های الویت دار مازندران در سال 99\

پروژه های الویت دار مازندران در سال 99

  • کد خبر: 2111100347
  • چاپ
  • انتشار: 02 شهریور 1399 - 12:06

استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه های زیادی در سطح استان داریم که باید به بهره برداری برسد،گفت: پسماند نوشهر و زباله سوز ساری جزء پروژ ه های مهمی است که باید تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش استناد نیوز ؛ احمد حسین زادگان به مناسبت اولین روز از هفته دولت در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه های زیادی در سطح استان داریم که باید به بهره برداری برسد، افزود: پسماند نوشهر و زباله سوز ساری جزء پروژ ه های مهمی است که باید تا پایان سال تکمیل شود، البته زباله سوز نوشهر طرح بسیار مهمی است که باید هرچه زودتر به بهره بردرای برسد.

وی با اشاره به اینکه دیگر طرح های مهم در سطح این استان طرح بیمارستان های رازی، تنکابن و 370 تختخوابی ماهفروجک است، گفت: الویت تخصیص اعتبار به پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا است که در دولت به اتمام خواهد رسید .

استاندار مازندران دیگر طرح های الویت دار در سطح این استان را استادیوم شهید وطنی قائمشهر، طرح زراعت چوب، آزادسازی ساحل و غیره اعلام کرد و گفت : در حوزه زیرسازی باید محور دزدبن به مرزن آباد تکمیل شود. در حوزه گازرسانی هم بخشی از طرح در مناطق کوهستانی و بالادست باقی مانده است که باید تکمیل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار