خسارات سیل در منطقه نمارستان آمل / یک کشته و چند مفقود\

خسارات سیل در منطقه نمارستان آمل / یک کشته و چند مفقود

  • کد خبر: 2111100282
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1399 - 23:23

سید جعفر رسولی با اشاره به بارش بی سابقه باران در منطقه نمارستان شهرستان آمل گفت: بارش امروز در منطقه ییلاقی نمارستاق بخش لاریجان آمل منجر به وقوع سیلاب شد که متاسفانه خسارات مالی و جانی به همراه داشت.

به گزارش استناد نیوز فرماندار ویژه آمل از مفقود شدن سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری 206 بر اثر سیل خبر داد و افزود: تلاش برای پیدا کردن سرنشین یا سرنشینان آن همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه یک دستگاه خودرو سواری به همراه یک سرنشین گرفتار سیلاب شدند که منجر به فوت راننده شد و جنازه شخص مذکور در پایین دست پیدا شد  و در حال انتقال به سردخانه سازمان آرامستان شهرداری آمل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آمل ضمن اشاره به خسارت به چندین سردهنه زراعی و باغی منطقه نمارستان، گفت: آب شرب اهالی منطقه وصل هست وهمچنین عوامل راهداری با تجهیزات خودرویی برای عادی کردن شرایط درمنطقه حضور دارند.

گفتنی است براثر این بارندگی ها راه ارتباطی روستاهای این منطقه به شهر قطع شده، اما تلاش‌های عوامل راهداری برای بازگشایی مسیر جاده اصلی ادامه دارد.

بارش شدید باران شب گذشته و عصر امروز باعث ورود گل و لای و سنگ به داخل جاده در برخی مناطق کوهستانی استان مازندران شده است که بیشترین خسارات مربوط به شهرستان های رامسر ، آمل و گلوگاه بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار