تاسیس 37 دهیاری در بخش مرکزی جویبار / اجرای طرح هادی در 10 روستا\

تاسیس 37 دهیاری در بخش مرکزی جویبار / اجرای طرح هادی در 10 روستا

  • کد خبر: 2111100248
  • چاپ
  • انتشار: 15 تیر 1399 - 08:27

بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه 37 دهیاری در بخش مرکزی فعالیت دارند،گفت: در فاز اول طرح هادی در 10 روستا به اتمام رسیده است.

محمد مدانلو روز پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه یکی از الزامات قانون اساسی ما بهره گیری از مشارکت مردم است ، افزود: تشکیل شوراهای اسلامی و نهاد خودکفای دهیاری ها یکی از راه هایی است که مردم ما در صحنه عمران ، آبادانی ، و تصمیم گیری ها شریک نموده است.

وی با اعلام اینکه در بخش مرکزی 40 روستا و بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد، گفت:تاکنون توانسته ایم 37 دهیاری را تاسیس و با تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی خدمات برجسته ایی در سطح روستاها انجام دهیم.

بخشدار مرکزی جویبار مهم ترین دغدغه مردم شهرستان را در حوزه عمران و آبادانی را اجرای طرح هادی بیان کرد و افزود: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از 10 روستا و به طول 20 کیلومتر از سطح معابر طرح هادی اجرا شد و هزینه این طرح با مشارکت مردم ، دهیاری و شوراها و دستگاه های اجرایی بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

مدانلو با بیان اینکه در 10 روستا فاز اول طرح هادی اجرا شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی در 10 روستا نیمه کاره است و اجرای طرح در بیش از 15 کیلومتر از معابر روستاها در حال عملیاتی شدن است.

وی یکی از خدمات دهیاری ها و شوراها در حوزه رفاه اجتماعی را احداث هشت پارک بوستان در سطح روستاها و با اعتبار 700 میلیون تومان بیان کرد و گفت : اجرای پارک بوستان در چند روستا نیمه کاره بوده که امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

بخشدار مرکزی جویبار بیان کرد :در حوزه امنیتی ، اجرای پایش تصویری و نصب دوربین مدار بسته برای ارتقاء امنیت سطح منطقه توسط دهیاری ها و شوراها انجام شد.

مدانلو با بیان اینکه شهرستان جویبار در منتهی علیه سلسه جبال البرز قرار دارد ،تصریح کرد:در فصول مختلف سال به خصوص در زمستان با مشکل آب گرفتگی مزارع ، باغات ، معابر و منازل مسکونی مواجه هستیم و در سیل اواخر اسفند سال 97 بخشی از روستاهای ما دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: با دستور استاندار مازندران بحث لایروبی رودخانه سیاه رود، انهار ، زهکش ها و  مسیل ها در دستور کار قرار گرفت که تاکنون بیش از 15 کیلومتر رودخانه سیاه رود و 85 کیلومتر انهار و زهکش های درجه سه و چهار با مشارکت مردم ، دهیاری و شوراها لایروبی شده است.

بخشدار مرکزی جویبار در پایان با اعلام اینکه بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار بین دهیاری ها در جهت اجرای پروژه های مختلف توزیع شده است، گفت :در قالب طرح میراث ماندگار مرتع 10 هکتاری روستای گلیرد و زراعت چوب دیواره آب بندان ها به تعداد 20 هزار اصله نهال در بحث زراعت چوب در بخش مرکزی انجام شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار