توزیع 2 مرحله ماسک رایگان در بین اهالی روستای حاجیکلا جویبار\
  • احمد یگانه رئیس شورا روستا حاجی کلا؛

توزیع 2 مرحله ماسک رایگان در بین اهالی روستای حاجیکلا جویبار

  • کد خبر: 2111100012
  • چاپ
  • انتشار: 06 ارديبهشت 1399 - 18:50

رئیس شورای روستای حاجیکلا بخش مرکزی شهرستان جویبار از توزیع 2 مرحله ماسک رایگان توسط دهیاری ، شوار و پایگاه مقاومت شهید جعفری در بین اهالی این روستا خبر داد.

احمد یگانه روز شنبه در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا بنرهای آموزشی در سطح روستا نصب شده است، افزود: در کانال تلگرامی به کشاورزان و دامداران گفته ایم که برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا لازم است در حین کار نکات بهداشتی را رعایت کنند.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا سم پاشی در اماکن عمومی ، کوچه ها و درب منازل روستائیان انجام شده است،گفت: تاکنون 3 مرحله سم پاشی انجام و در روزهای آینده هم با توجه به شرایط آب و هوایی نسبت به سم پاشی این روستا اقدام خواهیم کرد.
رئیس شورای روستای حاجیکلا بخش مرکزی جویبار با بیان اینکه در این روستا شاهد بیمار کرونایی نبوده ایم ، افزود: خوشبختانه اهالی این روستا تمام توصیه ها و نکات بهداشتی را رعایت کرده اند.
یگانه در پایان از بخشدار مرکزی، اهالی روستا، دهیار، اعضا شورا، فرمانده پایگاه شهید جعفری که برای مقابله با ویروس کرونا در روستای حاجیکلا کمک کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار