ارتباطات سیدهادی حسینی با مردم حوزه انتخابیه قائمشهر و سوادکوه در زمان نمایندگی و پس از آن\

ارتباطات سیدهادی حسینی با مردم حوزه انتخابیه قائمشهر و سوادکوه در زمان نمایندگی و پس از آن

  • کد خبر: 2110913
  • چاپ
  • انتشار: 02 دی 1398 - 23:59

قطعا یکی از شاخص های مهم برای یک نماینده مجلس برقراری ارتباط تنگاتنگ با مردم حوزه انتخابیه است که باید مورد توجه کاندیداها و مردم قرار بگیرد

به گزارش استنادنیوز، در ادامه بررسی شاخص های مهم یک نماینده مجلس خوب در استان مازندران به بررسی ارتباطات مردمی سیدهادی حسینی کاندیدای مطرح حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ می پردازیم.

یکی از مهمترین نقاط قوت سیدهادی حسینی، نماینده مردم شریف این حوزه انتخابیه در مجلس نهم، برقراری ارتباط مستمر با مردم به حساب می آید، چرا که چه در زمان نمایندگی مجلس و چه پس از آن علارغم مشغله های مدیریتی در سطح کلان کشور، روزهای جمعه درب منزل وی بر روی مراجعه کنندگان باز بوده است.

استقبال و بدرقه گرم مراجعه کنندگان و شنیدن درددل و مشکلات آن ها موضوعی است که در شرایط امروز کشور که فاصله ملموسی بین مسئولین و مردم احساس می شود، نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت، حتی اگر مشکلی از مشکلات مردم در این مراجعات رفع نگردد صرفا حفظ این ارتباط طی نزدیک به یک دهه ستودنی است.

نکته دیگری که در این بخش می توان به آن اشاره کرد پاسخگویی به تماس های تلفنی حتی ناشناس توسط شخص حسینی است موضوعی که کمتر در سایر کاندیداها و نمایندگان مجلس شاهد آن هستیم، البته فعالیت کمرنگ در شبکه های اجتماعی با توجه به فراگیر شدن ان ها را می توان نقطه ضعفی برای وی در نظر گرفت.

در این نوشتار تنها به بررسی ارتباطات مردمی سیدهادی حسینی به عنوان یکی از بایدهای نمایندگی مردم پرداخته شده و سایر نقاط ضعف و قوت وی مورد بررسی قرار نگرفته است، استناد نیوز در تحلیل های جداگانه تا انتخابات به بررسی و نقد نقاط ضعف و قوت چهره های مطرح انتخابات مجلس یازدهم در استان مازندران با در نظر گرفتن شاخص های مهم یک نماینده خوب می پردازد تا مخاطبین با شناخت بهتری نمایندگان خود را انتخاب نمایند. با ما همراه باشید...



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار