ایران عضو کمیته سازمان ملل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی شد\

ایران عضو کمیته سازمان ملل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی شد

  • کد خبر: 2110852
  • چاپ
  • انتشار: 30 آذر 1398 - 11:45

استناد نیوز - رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از عضویت این انجمن در کمیته سازمان ملل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی خبر داد و گفت: همچنین ایران برای میزبانی بیست وهفتمین نشست منطقه‌ای مددکاری اجتماعی آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

 

به گزارش استناد نیوز، سید حسن موسوی چلک   افزود: طی چند سال اخیر ارتباطات بین المللی را در حوزه مددکاری اجتماعی در راستای بهره گیری از دانش و تجارب جهانی و انتقال دانش و تجارب ایران به سایر کشورها افزایش داده ایم.

وی یادآور شد: سال ۹۶ دو کرسی عضویت در کمیته اخلاق فدراسیون و عضویت در هیات رئیسه منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون را به دست آوردیم اما در سایه تلاش و ارتباطات بیشتر و انعقاد تفاهمنامه با 10 انجمن مددکاران اجتماعی سایر کشورها و حضور موثر در مجمع عمومی فدراسیون در سال گذشته در ایرلند و همچنین حضور فعال در بیست و پنجمین نشست منطقه آسیا و اقیانوسیه در هند در سال جاری و مشارکت علمی در تصمیم گیری ها و کنفرانس های بین المللی مددکاری اجتماعی و از همه مهم‌تر تجربه ارزنده علمی ۶۲ ساله که پشتوانه محکمی برای ما در تعاملات جهانی بود، مسئول کمیته بین الملل انجمن مددکاران اجتماعی ایران به عنوان عضو کمیته سازمان ملل فدراسیون در منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

کمیسر اخلاق فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی ادامه داد: فدارسیون جهانی نماینده ای در سازمان ملل متحد دارد که مقرر شد برای اثرگذاری بیشتر برای ارائه مشاوره برای تصمیم گیری های جهانی، کمیته های مناطق مختلف جهان نیز تشکیل شود که پس از معرفی افراد مختلف و انجام مصاحبه های تخصصی، آقای علمایی مسئول امور بین‌الملل انجمن مددکاران اجتماعی ایران با توجه به شایستگی ها و حضور موثر وی در انجمن ایران در سطح جهانی و منطقه ای انتخاب شد. این انتخاب فرصت خوبی است تا بتوانیم دیدگاه های ایران و منطقه را به موقع ارائه کنیم.

موسوی چلک همچنین از میزبانی ایران برای بیست و هفتمین نشست منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ خبر داد و گفت: این میزبانی را فرصتی دیگر برای انتقال تجارب ایران به جامعه جهانی می دانیم.

اکنون سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران برای شرکت در کنفرانس بین المللی مددکاری اجتماعی در ایتالیا به سر می برد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار