عباس محمدرضایی:ضعف‌ مدیریت به استقلال ضربه زد\

عباس محمدرضایی:ضعف‌ مدیریت به استقلال ضربه زد

  • کد خبر: 2110761
  • چاپ
  • انتشار: 25 آذر 1398 - 21:46

استناد نیوز، هافبک پیشین استقلال گفت: ضعف مدیریت به استقلال لطمه زده است.

 

به گزارش استناد نیوز، عباس محمدرضایی  در خصوص شرایط این روزهای استقلال و پیروزی این تیم برابر شاهین بوشهر گفت: آبی پوشان از روز اول توسط استراماچونی درست چیده شده اند و حالا می بینید با توجه به اینکه سرمربی تیم دو بازی در کنار تیمش نیست اما استقلال همان روند را ادامه می دهد و توانسته به موفقیت هم دست یابد.

وی افزود: این نشان دهنده آن است که عملکرد سرمربی در استقلال حرفه ای بوده و هر روز بازیکنان با تذکرات او پیش می روند اما اگر این روند بخواهد ادامه یابد مطمئناً رفته رفته شرایط عوض خواهد شد و استقلال نمی تواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

محمدرضایی در ادامه گفت: این روزها استقلال بدون مدیرعامل، سرمربی و سرپرست پیش می رود. متأسفانه باید هرچه زودتر فکری به حال تیم کرد. روند انتخاب مدیرعامل باید زودتر انجام شود. اگر قرار نیست استراماچونی بیاید بهتر است هرچه زودتر سرمربی هم مشخص شود چون با این شرایط استقلال به بن بست خواهد رسید و نمی تواند در بازی های آینده موفق باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: بهتر است هرچه زودتر سرمربی ایتالیایی تیم، تکلیف را مشخص کند که آیا واقعا برگشتی به ایران خواهد داشت و یا نمی خواهد روی نیمکت استقلال بنشیند. در صورت نیامدن استراماچونی وضعیت استقلال مشخص شود.

محمدرضایی در خصوص عملکرد این روزهای ورویا غفوری تصریح کرد: حضور وریا در استقلال برای آبی پوشان نعمتی است. او تلاش زیادی در آرام نگه داشتن و به حاشیه نرفتن استقلال از خود نشان داده اما این موضوع تاریخ مصرف دارد و ورویا هم تا حدی می تواند این آرامش را به استقلال برگرداند بنابراین هرچه زودتر باید تکلیف مشخص شده تا تکلیف تیم از این چیزی که هست بدتر نشود.

وی افزود: به جز بحث استراماچونی این روزها مطالبات استقلال هم یکی دیگر از معضلات و گرفتاری های تیم است. متأسفانه ضعف های مدیریت در استقلال روز به روز بیشتر نمود می یابد. البته این ضعف در کل ورزش ایران است اما چون استقلال بیشتر از همه به چشم می آید ضعف هایش هم بیشتر دیده می شود و به تیم لطمه می زند.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ماشین سازی گفت: امیدواریم استراماچونی پنج شنبه بر روی نیمکت باشد. ماشین سازی تیم بزرگی است و بازی مقابل آن سخت است. استقلال نیاز دارد برای ادامه صدرنشینی این دیدار را هم با پیروزی به پایان برساند و حضور سرمربی در کنار خط کمک موثری به استقلال خواهد کرد. به طور حتم شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم خواهیم بود و آرزو می کنم این استقلال باشد که با حمایت هواداران و حضور سرمربی کنار خط برنده این بازی سخت باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار