شاغلین در مزارع می توانند از مزایای بیمه کشاورزان بهره مند شوند\

شاغلین در مزارع می توانند از مزایای بیمه کشاورزان بهره مند شوند

  • کد خبر: 2110727
  • چاپ
  • انتشار: 24 آذر 1398 - 19:21

استناد نیوز- مدیرکل تعاون مازندران گفت:افرادی که شاغل در مزارع هستند و یا از تسهیلات کارا استفاده کرده اند درصورتی که مشمول بیمه اجباری نباشند می توانند از مزایای بیمه کشاورزان بهره مند شوند.

 

 به گزارش استناد نیوز، کامران اصغری در کارگروه اشتغال استان با اشاره به مصوبه بیمه افراد شاغل در حوزه کشاورزی گفت: افرادی که شاغل در مزارع هستند و یا از تسهیلات کارا استفاده کرده اند درصورتی که مشمول بیمه اجباری نباشند می توانند از مزایای بیمه کشاورزان بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: زارعانی که تحت پوشش بیمه نیستند می توانند از مزایای صندوق اجتماعی بهره مند شوند و باید شرایط لازم را در این زمینه فراهم کرد.

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران خواستار تصمیم گیری و برنامه ریز برای بیمه قالیبافات شد و گفت: در حال حاضر تصمیات درستی برای بیمه شاغلان این بخش گرفته نمی شود و بیشتر تصمیمات سلیقه ای است.

وی ادامه داد: در زمینه بیمه قالیبافان نیازمند حمایت دستگاه های مختلف هستیم که باید با تعامل وهمکاری مشکل این افراد را حل کنیم.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: هدف ارائه تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد اشتغال است و هدف تزریق پول نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار است برای تثبیت اشتغال یارانه داده شود باید رصدهای لازم نیز صورت گیرد و اکر کسی نسبت به ایجاد اشتغال اقدام نکرد تسهیلات نرخ چهار درصدی آن به 18 درصد تبدیل خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار