برپایی مسابقات راگبی قهرمانی کشور در مازندران\

برپایی مسابقات راگبی قهرمانی کشور در مازندران

  • کد خبر: 2110666
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1398 - 22:21

استناد نیوز، مسابقات راگبی قهرمانی کشور به میزبانی استان مازندران در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

 

به گزارش  استناد نیوز به نقل از تسنیم،  استان مازندران یکی از استان‌های پیشگام در ورزش قهرمانی و همگانی کشور و مهد استعدادهای ناب در رشته‌های مختلف ورزشی بوده و میزبانی شایسته ای را از رقابت‌های مختلف ورزشی در کارنامه خود دارد.

ورزش راگبی یکی از ورزش‌های جذاب و مهیج در ایران و جهان بوده که متاسفانه خلأ برگزاری رقابت‌های مختلف در این رشته ورزشی بسیار محسوس است. از این رو هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بابلسر مصمم شد تا برای نخستین بار میزبانی از مسابقات راگبی قهرمانی کشور را بر عهده بگیرد تا با این اقدام، گام مهمی در راستای توسعه زیرساخت این ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در سطح شهرستان، استان و حتی کشور بردارد.

آرش عبدی عضو هیئت رئیسه انجمن‌های ورزشی شهرستان بابلسر گفت: برای نخستین بار مسابقات راگبی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از تهران بزرگ، مازندران و خراسان رضوی در بابلسر برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه انجمن‌های ورزشی شهرستان بابلسر با بیان اینکه بیش از 100 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند، گفت: بیش از 10 داور رسمی از انجمن راگبی کشور این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

عبدی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهیدخدابخشی بابلسر برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها 21 آذرماه آغاز و تا 22 آذرماه ادامه دارد و نفرات برتر به اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی دعوت می‌شوند.

حسین سیدی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بابلسر با بیان اینکه تمام تلاش ما و اداره ورزش و جوانان بابلسر، برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در سطح شهرستان است، گفت: امیدواریم میزبانی شایسته ای از تیم‌های مختلف در این دوره از رقابت‌ها صورت گیرد.

وی افزود: امیدواریم این میزبانی پیش زمینه ای برای میزبانی از مسابقات بین المللی راگبی که در خردادماه سال 99 با حضور بیش از 15 کشور جهان در بابلسر برگزار می‌شود باشد.

ایمان فصیحی دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان بابلسر و مسئول پیگیری مسابقات نیز اظهار داشت: تمام امکانات برای آماده‌سازی و میزبانی از مسابقات راگبی قهرمانی کشور در بابلسر بسیج شده است.

وی افزود: از مدت‌ها قبل تدارکات لازم برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها صورت گرفته و امیدواریم ورزش جذاب و مهیج راگبی به طور شایسته به جوانان و علاقه‌مندان به این رشته معرفی و شرایط مناسبی برای کشف استعدادهای ورزشی فراهم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار