بندرامیرآباد حلقه اتصال توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالاهای کانتینری در دریای خزر\
  • معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بندرامیرآباد در بازدید هیأت روسی تأکید کرد:

بندرامیرآباد حلقه اتصال توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالاهای کانتینری در دریای خزر

  • کد خبر: 2110663
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1398 - 22:17

استناد نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در بازدید هیأت بازرگانی روسی از استان سامارای روسیه ضمن تبیین قابلیت ها و توانمندیهای بندرامیرآباد بر توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالاهای کانتینری میان ایران و روسیه و سایر کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد.

 

 به گزارش  استناد نیوز ؛ حسین عظیمی صبح امروز ( ۲۰ آذرماه ۹۸ ) در جمع بازرگانان روسی با بیان اینکه مراودات تجاری دو کشور ایران و روسیه به واسطه بندرامیرآباد در سطح بالایی در چند سال اخیر قرار دارد از ایجاد سرای تجاری در استان سامارا روسیه برای نشان دادن ظرفیت های بی نظیر اقتصادی ، تجاری و بندری بندرامیرآباد خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بندرامیرآباد با اشاره به اینکه تنوع کالاهای مبادلاتی باید در دستور کار بازرگانان دو کشور قرار بگیرد اظهار داشت بندر امیرآباد آمادگی کامل را جهت ترانزیت کالا از قبیل نفت و مشتقات آن را از روسیه و ارسال به سایر کشورها را داراست.

وی همچنین خواستار همکاری های بیشتر طرفین در زمینه الکترونیک ، مخابرات و تأمین قطعات الکترونیکی شد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک سطح مراودات تجاری و بازرگانی دو کشور با محوریت بندرامیرآباد و استان سامارا بیش از پیش افزایش یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار