به گزارش استناد نیوز ، مهندس نظری با اشاره به اینکه حدود 10 کیلومتر از محور هراز تا پایان سال زیر بار ترافیکی خواهد رفت یادآور شد : مهمترین مشکل ما تونل بزرگ وانا بود که عملیات تکمیلی در حال اتمام است بعد آن یک پل بزرگ بوده که آن محدوده زیر بار ترافیک میرود و دو نقطه دیگر هم در بالا دست است که تا پایان سال به اتمام میرسد و پل بزرگ چهار دستگاه هم پیمانکار در حال فعالیت است و پیشرفت فیزیکی مناسبی هم دارد
مهندس نظری همچنین درخصوص محور ساری – تاکام خاطر نشان ساخت : امسال هدفگذاری که کردیم پروژه محور ساری به تاکام است که تا پایان سال باید زیر بار ترافیک برود و به بهره برداری برسد، تقاطع هم سطح فریدونکنار باید تکمیل شود، اولویت دوم هم تقاطع هم سطح آمل است که تمام تلاش بر این است که تا پایان سال این را عملیاتی کنیم، الویت دیگر ما کمربندی بابل است که تقاطع همسطح ورودی آن از سمت قائم شهر است نیاز به جابجایی دوربرگردان وضع موجود دارد تا پیمانکار بتواند شمع کوبی را انجام دهد در این خصوص در آنجا نشستها برگزار شد و مصوبات را گرفتیم و بزودی عملیات شمع کوبی این پروژه اتفاق میافتد، پروژه دیگر پل ورودی قائم شهر است که چندین جلسه گذاشتیم و شبکه برق جابجا شده و شبکه آب در حال جابجایی است و اگر این کار انجام شود عملیات شمع کوبی ادامه پیدا میکند و همین طور آزادی سازی زیرگذر شهید مهدوی انجام میشود
در مجموع پروژههای استان نمیتوان اعتبار خاصی گفت اما برای پروژه ساری به تاکام به 180 تا 200 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است و تقاطع فریدونکنار هم نیاز به 10 میلیارد دیگر اعتبار نیاز دارد
مهندس نظری با اشاره باینکه مازندران با ارائه خدمات ملی ، نیازمند اعتبارات ملی نیز می باشد افزود : نشست های مختلفی در سازمان مدیریت انجام شد با نمایندگان هم صحبت کردیم تا به صورت جدی و فعال وارد عرصه شوند و آنچه که مازندران حقش است با توجه به تردد 10 درصد نسبت به کل استان ها و 3/5 برابر ظرفیتمان تردد جابجا می کنیم لازم است که اقداماتی داشته باشیم ، هم با رئیس سازمان مدیریت جلسه برگزار کردیم و هم همکارانمان در وزارت خانه به شکل فعال حضور خوبی داشتند و امیدواریم آنچه حق استان است را بتوانیم بگیریم .