رقابتهای گرندپری با کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید\

رقابتهای گرندپری با کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید

  • کد خبر: 2110536
  • چاپ
  • انتشار: 16 آذر 1398 - 16:45

استناد نیوز، سرگروه تیم ملی تکواندو ایران در مبارزه پایانی برابر رقیب کره‌ای خود تن به شکست داد تا کارش برای کسب سهمیه به رویدادهای بعدی کشیده شود.

 

به گزارش استناد نیوز، مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۹ که روز جمعه با حضور ۱۲۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور به میزبانی روسیه در سالن «دینامو» شهر مسکو آغاز شده بود، با کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

سجاد مردانی آخرین نماینده ایران بود که در وزن ۸۰+ کیلوگرم بعد از برتری مقابل «کارلوس سانسورس» از مکزیک و «رافائل البا» از کوبا، در نیمه نهایی برابر «رادیک عسی اف» از آذربایجان به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد.

مردانی در حالی برای کسب مدال طلا به دیدار «کیو دون این» کره ای قرار گرفت که در چهار تقابل قبلی برابر این رقیب سه شکست و تنها یک پیروزی در کارنامه خود داشت و در این مبارزه نتوانست به پیروزی برسد و به مدال نقره رسید.

مردانی راند اول را با برتری ۴ بر ۲ به سود خود خاتمه داد اما در راند دوم ۵ بر ۴ از حریف خود عقب افتاد تا تعیین تکلیف به راند سوم کشیده شود. در راند سوم حریف با استفاده از ضربات چرخشی امتیازات زیادی را از مردانی گرفت و ۲۰ بر ۱۰ به پیروزی رسید.

با این مدال نقره پرونده تیم ملی تکواندو ایران در این مسابقات با دو نشان برنز، یک نقره و دو سهمیه المپیک بسته شد. آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار