افزایش پیکرهای کشف شده از زیر آوار پلاسکو / شمار قربانیان رسمی حادثه به 7 نفر رسید\
  • خبر فوری

افزایش پیکرهای کشف شده از زیر آوار پلاسکو / شمار قربانیان رسمی حادثه به 7 نفر رسید

  • کد خبر: 211046
  • چاپ
  • انتشار: 04 بهمن 1395 - 00:08

در آخرین ساعات چهارمین روز از حادثه تلخ پلاسکو تلاش امدادگران و تیم آوار برداری جواب داد و پیکر 2 نفر دیگر از زیر آوار خارج شد

 به گزارش استناد نیوز، دقایقی پیش سرپرست اورژانس کشور خبر کشف 2 پیکر دیگر از زیر آوار ماندگان ساختمان پلاسکو را اعلام کرد.

پیرحسین کولیوند ادامه داد: پیکر های خارج شده در قسمت موتوخانه ساختمان کشف شدند و به نظر می رسد مربوط به کارکنان ساختمان پلاسکو هستند. که پیکر یکی از آن ها به عوامل بهشت زهرا تحویل داده شده است و کارهای انتقال نفر دوم در حال انجام است.

برخی منابع تعداد اجساد کشف شده را بیشتر از 2 نفر اعلام کرده اند.

 

*** 00:45 بامداد روز دوشنبه، سرپرست اورژانس کشور و سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر کشف 3 پیکر از تونل منتهی به موتورخانه پلاسکو را تایید کردند، بنابراین تعداد جانباختگان رسمی این حادثه تا این لحظه به 6 نفر رسيد

*** 01:30 بامداد روز دوشنبه, ملکی در گفتگو با شبکه خبر از کشف 4 پیکر از همشهریان گرفتار در آوار خبر داد که آتش نشان نبودند و ادامه داد: احتمال می رود باز هم افراد دیگری در این منطقه (موتورخانه) زیر آوار مانده باشند و عملیات درحال پیشروی است.

با کشف پیکر 4 نفری که امشب از زیر آوار خارج شد و پیکر 2 شهید آتش نشان که در روزهای قبل از زیر آوار بیرون آمده بود و همچنین یک آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید، تعداد جانباختگان تاکنون به 7 نفر افزایش یافت.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار