مرگ یک کودک 16 ماهه در پرواز کیش _ رشت\

مرگ یک کودک 16 ماهه در پرواز کیش _ رشت

  • کد خبر: 21102
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1395 - 22:02

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای خط مسافربری کیش- رشت در فرودگاه مهرآباد تهران خبر داد و گفت که هواپیما برای درمان یک کودک 16 ماهه به زمین نشست اما تلاش پزشکی ناموفق و کودک فوت کرد.

یک فروند هواپیمایی مسافربری صبح امروز از کیش به سمت رشت در حال پرواز بود که بدلیل بیماری یک کودک 16 ماهه ، این هواپیما مجبور شد در فرودگاه مهرآباد تهران نشست اضطراری انجام دهد.
وی بیان کرد: پس از نشست این هواپیما تکنیسین های اورژانس برای نجات جان کودک 16 ماهه اقدامات درمانی را انجام دادند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: عملیات احیا تکنیسین های اورژانس تهران نتیجه نداد و این کودک 16 ماهه در داخل هواپیما جان داد.
وی با بیان اینکه علت فوت این کودک 16 ماهه در دست بررسی است به نقل از والدین کودک گفت که این کودک در مراکز درمانی کیش نیز تحت مداوا قرار داشته و مرگ این کودک بدلیل مسمومیت غذایی نبوده بلکه این کودک بدلیل سابقه بیماری که از قبل داشته جان باخته است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز یک فروند هواپیما که از کشور اتریش به مقصد ابوظبی در حال پرواز بود به دلیل بدحالی پنج نفر از مسافران از جمله یک خانم باردار مجبور به فرود در فرودگاه مهرآباد شد و پس از اقدام های اولیه تکنیسین های اورژانس تهران به پرواز خود ادامه داد.

منبع:ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار