ارائه خدمات غذایی در قهوه خانه ها ممنوع شد\

ارائه خدمات غذایی در قهوه خانه ها ممنوع شد

  • کد خبر: 2110158
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1398 - 19:30

استناد نیوز، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ظهار داشت:ارائه خدمات غذایی مانند صبحانه و نهار در قهوه خانه های سنتی ممنوع شد.

 

به گزارش استناد نیوز، حسین مقصودی تصریح کرد: بررسی طرح استفساریه تبصره 1 ماده 13 قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات اعاده شده از شورای نگهبان در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت. پیش تر کمیسیون مصوب کرد بود قهوه خانه ها،پایانه های مسافری و برخی کافه ها از قانون ممنوعیت مصرف قلیان و سیگار در اماکن عمومی مستثنا شوند که شورای نگهبان آن را رد کرده بود.

وی افزود: در صورت اعمال محدودیت های زیاد در استعمال دخانیات شاهد افزایش قهوه خانه های بدون مجوز خواهیم بود و امکان نظارت بر این اماکن وجود ندارد ضمن آنکه مالیات،آّب و برق تجاری،عوارض شهرداری و... از این واحد ها دریافت نمی شود و عملا بخش عمومی از فعالیت آنها متضرر می شود لذا باید قانون به نحوی باشد که این اتفاقات رخ ندهد. همچنین در صورت تعطیلی قهوه خانه ها420هزار شغل رسمی مستقیم از بین می رود.

نماینده سبزوار ادامه داد: بر همین اساس، پس ازبحث های فراوان مقرر شد امکان مصرف قلیان و دخانیات در قهوه خانه ها و قلیان سراها وجود داشته باشد اما این اماکن حق ارائه غذا نداشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار