بهره مندی ۲ میلیون نفر از خانواده‌های کارکنان دولت از یارانه خرید کتاب\

بهره مندی ۲ میلیون نفر از خانواده‌های کارکنان دولت از یارانه خرید کتاب

  • کد خبر: 2111104204
  • چاپ
  • انتشار: 19 ارديبهشت 1403 - 17:39

وزیر فرهنگ و ارشاد، گفت: دو میلیون نفر از خانواده‌های کارکنان دولت از یارانه خرید کتاب بهره مند می شوند که خرید با این یارانه ها از نمایشگاه کتاب امسال آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه پیدا می کند و این اتفاق مبارک است که موجب تقویت جدی چرخه اقتصاد کتاب می شود، البته امسال اقدامات نوین دیگری را هم آغاز خواهیم کرد. 

به گزارش استناد نیوز، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت- در آیین آغاز رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی، سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف در مصلای تهران برگزار شد، اظهار داشت: خدا رو شاکریم که در اردیبهشت بارانی و پربرکت رویداد بزرگ سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران را آغاز می‌کنیم و این نعمت بزرگ را به تمام اصحاب فرهنگ و هنر تبریک عرض می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بهار امسال با نمایشگاه قرآن آغاز شد، سالی که نکوست از بهارش پیداست و امروز بعد از پشت سر گذاشتن رویدادها، شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب هستیم.

اسماعیلی به بزرگداشت عطار، سعدی، فردوسی و خیام در ماه اردیبهشت و دهه کرامت اشاره کرد و گفت: پایان این دهه ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

دو میلیون نفر از خانواده‌های کارکنان دولت از یارانه خرید کتاب بهره مند می شوند

وی ، گفت: دو میلیون نفر از خانواده‌های کارکنان دولت از یارانه خرید کتاب بهره مند می شوند که خرید با این یارانه ها از نمایشگاه کتاب امسال آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه پیدا می کند و این اتفاق مبارک است که موجب تقویت جدی چرخه اقتصاد کتاب می شود، البته امسال اقدامات نوین دیگری را هم آغاز خواهیم کرد. 

وزیر فرهنگ اظهار داشت: عدالت فرهنگی هم در نمایشگاه امسال به نحو بارزی پیش بینی شده است و هر فرد ایرانی با مراجعه به سامانه مجازی خرید کتاب در کمتر از چند دقیقه می‌تواند کتاب‌هایی را خریداری کند و ما کتاب‌هایی که با تخفیف خرید رایگان در منزل تحویل دهیم.

وی یادآوری کرد: سال گذشته تعداد بسیار بالایی کتاب را توانستیم به روستاها و مناطق کمتر برخوردار و بخش‌های مختلف کشور برسانیم. امسال هم با وجود این که پیش بینی اولیه دوستان این بود که شاید مجبور باشیم بخشی از این یارانه را حذف کنیم، اما با تاکیدی که امروز رئیس جمهوری داشتند بلافاصله این اصلاح شد و همه خریدهای مردم به این روش، به نشانی منزل و محل سکونتشان تحویل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار