پروژه میدان شهرداری در پایان سال به داد شهروندان قائمشهری رسید/بار ترافیکی کاهش یافت\

پروژه میدان شهرداری در پایان سال به داد شهروندان قائمشهری رسید/بار ترافیکی کاهش یافت

  • کد خبر: 2111104073
  • چاپ
  • انتشار: 19 اسفند 1402 - 10:19

پروژه میدان شهرداری که توسط مهندس کاظم علیپور در دهه فجر افتتاح شد، اکنون در روزهای پایانی سال به داد شهروندان رسید و بار ترافیکی شهر کم شد.

به گزارش استناد نیوز، شهرستان قائمشهر به دلیل فضای جغرافیایی و تراکم جمعیت با مشکلات ترافیکی دست و پنجه نرم می کند. مشکل ترافیکی که مسئولان در گذشته برای حل آن ناتوان بودند.

خیابان ساری( چهار راه ترک محله قائمشهر ) یکی از  چهارراه های  این شهرستان همیشه به عنوان پاشنه آشیل معرفی می شد و شهرداران گذشته با پروژه های عظیم شهری و بودجه های کلان هم نتوانستند شرایط ترافیکی شهر را بهبود ببخشند.

 کاظم علیپور شهردار جوان قائمشهر با استفاده از تجربه و علم توانست مشکل این خیابان پر ترافیک شهر را حل کند. مهندس علیپور با مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال میدان شهرداری را در مدت ۲ ماه ساخت تا بار ترافیکی منطفه کم شود.

به ویژه که روزهای پایانی سال هم نزدیک می شویم هر ساله به دلیل رفت و آمد های زیاد شرایط ترافیکی شهر دو برابر می شد و شهروندان با مشکلات بسیاری همراه می شدند. اکنون با اجرای پروژه شهرداری بار ترافیکی در شهر کم شد و شهروندان با ایجاد میدان در بخش هسته مرکز ترافیکی شهر، به راحتی می توانند رفت و آمد کنند.

 لازم به ذکر است که متراژ این میدان 375 متر مربع می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار