انتخاب مردم حوزه انتخابیه قائمشهر چیست؟ / ادامه وضع موجود یا تغییر آن\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

انتخاب مردم حوزه انتخابیه قائمشهر چیست؟ / ادامه وضع موجود یا تغییر آن

  • کد خبر: 2111104048
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1402 - 19:01

دو نگرش، دو انتخاب، دو سرنوشت در پیش روی مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ قرار دارد، مردم کدام را می‌پسندند؟

به گزارش استناد نیوز، انتخابات به ایستگاه پایانی خود رسیده است و از ۸۴ مسافر آن تنها دو نفر به مسیر خود تا بهارستان ادامه خواهند داد و باقی کاندیداها باید این مسیر را ترک کنند.

اینکه آن دو نفر چه کسانی باشند انتخابی است که مردم خواهند داشت، دو معیار برای این انتخاب می توان متصور بود، انتخاب بین تغییر وضع موجود یا ادامه آن...

اگر از وضع موجود رضایت دارید و ادامه آن را مطلوب می‌بینید بهترین انتخاب برای شما دو نماینده فعلی یعنی کیوان مرادیان و کمال علیپور خواهند بود.

اما اگر در تلاش برای تغییر وضع موجود هستید و از شرایط فعلی در حوزه انتخابیه و شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ رضایت ندارید، علیرغم همه تردیدها راهی جز شرکت در انتخابات و انتخاب افرادی غیر از دو نماینده فعلی ندارید.

در این مسیر تغییر باید افرادی را انتخاب کرد علاوه بر شایستگی لازم، اقبال مناسب و شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات داشته باشند.

در این شرایط به چند گزینه محدود می رسیم، محتمل‌ترین گزینه و کاندیدای مورد اقبال برای تغییر شرایط فعلی را می توان عمران عباسی کالی دانست که در تمام نظرسنجی ها شانس اول انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه مطرح شده می باشد و دارای برنامه، سوابق و گفتمان مناسبی بوده که مرام نامه خود را نیز به صورت شفاف با مردم در میان گذاشته است.

گزینه دیگر را می توان از بین حسین قاسمی، عبدالرضا دادبود، میرنبی موسوی و... انتخاب نمود که علاوه بر سوابق علمی و اجرایی قابل قبول از شانس نسبی نیز برای نمایندگی برخوردار هستند.

باید دید در روز انتخابات، انتخاب مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ چیست و چه سرنوشتی را برای شهر خود رقم خواهند زد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار