شهیدان سلیمانی و العاروری در راه قدس شهید شده و یک هدف داشتند\
  • شیخ نعیم قاسم؛

شهیدان سلیمانی و العاروری در راه قدس شهید شده و یک هدف داشتند

  • کد خبر: 2111103861
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1402 - 16:02

معاون دبیرکل حزب الله در مراسم چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی با بیان اینکه مقاومت برای همیشه آماده خواهد ماند، به تشریح نقش شهید سلیمانی در ایجاد و شکل‌دهی محور مقاومت پرداخت.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه خبری العهد، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی سخنرانی کرد.

شیخ نعیم قاسم در این مراسم ضمن تشریح نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد و شکل‌دهی محور مقاومت گفت: شهید سلیمانی بر این باور بود که باید قدرت را در بالاترین سطوح تقویت کرد و مبارزان مقاومت باید از انواع و اشکال فاکتورهای قدرت برخوردار باشند. شهید سلیمانی با انعطاف‌پذیری با رزمندگان مقاومت در کشورهای مختلف منطقه، به‌ویژه فلسطین بدون دخالت در امور آن‌ها همکاری می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی روند ساخت محور مقاومت مبتنی بر جهادی را تکمیل کرد و با حداکثر سرعت و کیفیت موجود تمام توانمندی‌ها را در اختیار آن قرار داد و اهداف راهبردی را برای یکپارچه سازی این محور از نظر سطح اقدام تعیین کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ترور شهید صالح العاروری نایب‌رئیس حماس در بیروت گفت: شهیدان سلیمانی و العاروری در راه فلسطین و برای عزت ملت به شهادت رسیدند و هدفشان یکی بود. شهید العاروری از فرماندهان میدانی بود و در توسعه توانمندی‌های مقاومت، به‌ویژه در کرانه باختری نقش داشت.

شیخ نعیم قاسم همچنین درباره نقش شهید «وسام حسن طویل» از فرماندهان مقاومت لبنان که از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، بیان کرد: شهید وسام طویل در عرصه‌های مختلف به تلاش و فداکاری پرداخت و هر چه داشت را تقدیم کرد و توانست الگوی سران مقاومت باشد. هر چه در این مسیر فرماندهان بیشتری شهید می‌شوند، مقاومت با شتاب بیشتر و شخصیت‌های جدید قادر به تقویت خود با امکانات جدید است.

این مقام ارشد حزب ‎الله در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما مقاومت را ادامه داده، آن را قوی‌تر و بیشتر مسلح خواهیم کرد و مقاومت برای همیشه آماده خواهد ماند. ما نمی‌توانیم فلسطین را آزاد کنیم، مگر اینکه جبهه‌ای قوی باشیم که در مقابل جهان ایستادگی می‌کند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار