۳۷۰ هزار شغل جدید امسال در کشور ایجاد شد\
  • معاون وزیر صمت؛

۳۷۰ هزار شغل جدید امسال در کشور ایجاد شد

  • کد خبر: 2111103799
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1402 - 15:30

معاون وزیر صمت به ایجاد ۳۷۰ هزار شغل جدید امسال در کشور اشاره کرد و گفت : در حوزه اشتغال نیز ۴۴ درصدافزایش داشتیم که تا کنون حدود ۸۴۰۰ نفر در جامعه صنعتی کشور مشغول به فعالیت هستند.


به گزارش استناد نیوز ، محمد مهدی برادران روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی نکا با اشاره به روند توسعه این شهرستان در بخش صنعتی گفت: در حوزه اقتصادی واحد‌های صنعتی کشور امسال ۴ درصدافزایش داشتیم.
معاون وزیر صمت با اشاره به تفاهم نامه‌ای بین وزارت صمت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در حمایت از واحد‌های صنعتی ،خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه طی شش ماه دوم امسال برای حمایت و توسعه واحد‌های صنعتی تسهیلات معوقه از شش ماه اول سال به متقاضیان اعطا شود.
برادران، همچنین با بیان اتفاقات به وجود آمده در تعادل بخشی و آرام بخشی در بازار طلا و جواهر کشور ابراز امید واری کرد؛ با مصوب شدن تعرفه واردات شمش طلا امسال بیش از ۱۹ تن طلا با تعرفه صفر گمرکی وارد ایران شدتا آرامش در بازار طلا و نیز اشتغال بیشتر و صادرات را در پی داشته باشد.
وی تصریح کرد: با تلاش و همت تمامی حوز‌های صنعتی توانستیم در شش ماه اول امسال به این میزان افزایش در حوزه صنعت برسیم که این ثمره تلاش تمامی صاحبان صنعت و کارگران این حوزه است.منبع/ صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار