ترمز ۸۲ واحد خبازی متخلف قائمشهر کشیده شد\

ترمز ۸۲ واحد خبازی متخلف قائمشهر کشیده شد

  • کد خبر: 2111103693
  • چاپ
  • انتشار: 17 آبان 1402 - 15:06

بازدید و سرکشی های مستمر به همراه استفاده از ابزارهای قانونی در برخورد با واحدهای خبازی که چارچوب های اداری و عرفی رعایت نمی کنند منتج به اخطار ۸۲  واحد متخلف در شهرستان قائمشهر شد.

خبرنگار : مونا معینی 

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز در خصوص بازرسی از واحدهای خبازی سطح این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۶ مورد بازرسی از واحدهای خبازی سطح این شهرستان انجام شد.

علی درویش نیا با اعلام اینکه این بازرسی ها به صورت مشترک با نماینده فرماندار، غله، شبکه بهداشت، صمت و تعزیرات حکومتی انجام می شود، ادامه داد: در این مدت برای۸۲ واحد خبازی متخلف اخطاریه ارسال شد.

وی ادامه داد:‌ همچنین در مدت یاد شده پنج واحد خبازی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و موازین بهداشتی و کم فروشی پلمب شد .

درویش نیا با اشاره به بازرسی های هفته گذشته، گفت: در تذاکرات متعدد قبلی مبنی بر عدم رعایت قانون یک واحد خبازی به علت کم فروشی در این شهرستان پلمپ شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت: در بازید سرزده، از این واحد خبازی متخلف اقدام قانونی صورت گرفت که در بازدیدهای قبلی مسوول بازرسی تنظیم بازاری تذاکرات لازم را به این صنف متخلف داده است.

درویش نیا در پایان گفت : مواردی که نانوایی ها ملزم به رعایت آن هستند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قاطع و قانونی با نظر تعزیرات حکومتی صورت می گیرد که شامل کم فروشی و گران فروشی نان قیمتی کمتر از نرخ مصوب، عرضه نان بی کیفیت، عدم رعایت مسائل بهداشتی و احتکار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار