ناکامی اوکراین در حملات پهپادی و موشکی به خاک روسیه\

ناکامی اوکراین در حملات پهپادی و موشکی به خاک روسیه

  • کد خبر: 2111103492
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1402 - 08:44

وزارت دفاع روسیه بامداد پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دفاع هوایی این کشور ۱۹ حمله پهپادی اوکراین به خاک این کشور را دفع کرده است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری تاس، در این بیانیه آمده است: نیروهای دفاع هوایی روسیه ۱۹ هواپیمای بدون سرنشین را بر فراز دریای سیاه و کریمه منهدم کردند.
بیانیه وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه ۱۶ فروند از این پهپادهای مهاجم بر فراز دریای سیاه هدف قرار گرفته و منهدم شده‌اند، افزود: سه پهپاد دیگر بر فراز مناطق بلگورود، کورسک و اوریول رهگیری و سرنگون شدند.
در این بیانیه آمده است: جت‌های جنگنده نیروهای هوافضای روسیه یک بمب افکن سوخو-۲۴ ام نیروی هوایی اوکراین را در منطقه نیکولایف رهگیری کردند.
بر اساس این بیانیه یک فروند جنگنده میگ-۲۹ اوکراینی در فرودگاه دولگینتسوف واقع در منطقه دنپروپتروفسک مورد اصابت یک پهپاد نیروهای روسیه قرار گرفت.
این بیانیه می‌افزاید: همچنین سامانه‌های پدافند هوایی و جنگ الکترونیک و آتش سلاح‌های سبک نیروهای روسیه، چهار موشک کروز دوربرد سایه طوفان و پنج راکت شلیک شده از سامانه‌های هیمارس ارتش اوکراین را رهگیری و سرنگون کرده‌اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار