امدادگران هلال احمر در ایام اربعین در ۶۱حادثه امدادرسانی کرده‌اند\

امدادگران هلال احمر در ایام اربعین در ۶۱حادثه امدادرسانی کرده‌اند

  • کد خبر: 2111103424
  • چاپ
  • انتشار: 12 شهریور 1402 - 09:42

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران هلال احمر در ایام اربعین در ۶۱حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از مهر ، محمدباقر محمدی با بیان این مطلب ، اظهار کرد: هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز سفرهای اربعین در ۶۱ حادثه امدادرسانی کرده است که از این میان ۴۵ مورد آن شامل حوادث جاده‌ای، چهار مورد حادثه کوهستان، ۲ مورد آتش سوزی، چهار مورد خدمات حضوری، پنج مورد خدمات مناسبتی و یک مورد آن حادثه شهری بوده است.

 

وی افزود: تعداد مصدومان انتقالی توسط تیم‌های امدادی ۲۵۸ نفر که ۱۶ نفر آن سرپایی گزارش شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تعداد سه هزار و ۴۱۸ نفر از زوار در مراکز امدادی و اداری جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شده‌اند.

 

محمدی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۸۷۱ نیروی امدادی در قالب ۴۶۱ تیم در این مجموعه عملیات‌ها ایفای نقش کرده و ۱۰۳ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در این حوادث بکارگیری شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در این مدت اعضای جوانان و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان در فعالیت‌های بشر دوستانه مشارکت بسیار خوبی داشته و توانسته‌اند در کنار امدادگران تعداد ۶ هزار و ۹۸۸ مورد به زوار اربعین خدمات تست قند خون، کنترل فشار خون و حمل سالمندان با ویلچر ارائه کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: خدمات عام المنفعه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در کنار مأموریت‌های اصلی خود تا پایان عزیمت زوار به کربلای معلی و بازگشت آنها با تمام توان ادامه داشته و تیم‌های عملیاتی امداد و نجات تمام مسیرهای مواصلاتی سطح استان را کنترل و مورد پوشش امدادی قرار خواهند داد تا هموطنان عزیز با آرامش خاطر سفر زیارتی خود را به اتمام رسانده و در صحت و سلامت به استان‌های خود بازگردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار