تقویت تجهیزات اپراتوری تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد\

تقویت تجهیزات اپراتوری تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد

  • کد خبر: 2111103416
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1402 - 12:05

مدیر بنـــادر و دریـــانوردی و منطقه ویـــژه اقتـــصادی امیــرآبــاد بر تقویت تجهیزات اپراتوری تخلیه و بارگیری کالا در این بندر تاکید کرد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ، محمدعلی موسی پور در جلسه ای با نمایندگان شرکت های کشتیرانی و فعالان حوزه دریایی و بندری که با حضور مدیرکل گمرک امیرآباد و اپراتورهای تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد برگزار شد ، بر استحصاء چالش ها و تلاش در جهت رفع آن از سوی مدیران امر تأکید کرد.

موسی پور به افزایش احتمالی مراودات کالا در پی احیای کریدور بین المللی شمال _ جنوب در آینده نزدیک اشارهکرد و گفت: تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا و آمادگی شرکت های کشتیرانی در این راستا ضروری است.

وی بر ارتقاء کیفیت خدمات کشتیرانی به شناورهای متردد به بندرامیرآباد از زمان حضور در لنگرگاه تا زمان استقرار در اسکله های بندر تأکید کرد و ادامه داد: از برنامه ریزی های دقیق بندرامیرآباد در کاهش ترافیک و زمان انتظار شناورها جهت پهلوگیری ، جداسازی و تسهیل امور مربوط به آنها است .

همچنین در این جلسه نمایندگان کشتیرانی و اپراتورهای تخلیه و بارگیری کالا به بیان مشکلات و موانع پیش روی حوزه خود از قبیل کمبود تجهیزات اپراتور تخلیه و بارگیری ، اصلاح فرآیند اسنادی ، موازی کاری در سیستم ارگان های مرتبط ، پایین بودن نرم تخلیه و بارگیری و زمان بر بودن پاس خروجی کشتی‌ها پرداختند و خواستار تسریع در بر طرف شدن این چالش‌ها شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار