۲۲ هزار امدادگر در کل کشور مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند\

۲۲ هزار امدادگر در کل کشور مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

  • کد خبر: 2111103398
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1402 - 22:33

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: ۲۲ هزار نفر از جمعیت هلال احمر در کل کشور به ویژه استان های مرزی مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.


به گزارش استناد نیوز، یعقوب سلیمانی" روز دوشنبه در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: این تعداد کادر درمان شهرهای مذهبی مقصد زائران اربعین در ۸۳ پایگاه درمانی و امدادی به زائران ایرانی و غیرایرانی خدمات رسانی می کنند.
وی افزود: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۵۷۶ مورد خدمت توسط داوطلبان در ایران و عراق در بخش های مختلفی چون اسکان، مراقبت های عمومی، درمان و امداد به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی انجام داده اند.
سلیمانی ادامه داد: ۲۲ هزار نفر از جمعیت هلال احمر در کل کشور به ویژه استان های مرزی مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
وی اضافه کرد: ۱۳۱۱ پایگاه امداد و نجات کشور به منظور خدمات رسانی به زائران با استفاده از پنج هزار خودروهای عملیاتی و امدادی به زائران خدمات متنوع ارائه می دهند.

سلیمانی ادامه داد: در استان ایلام هم ۱۰۲۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی در بخش های گوناگون به زائران هستند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر اربعین را تجلی شکوه مردمی دانست که دارای یک نگاه جامع و گسترده همراه با لذت و شیرینی خاص خود است.
وی ساخت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایانه مرزی مهران در ۶۳ روز را یک اقدام جهادی و تاثیرگذار عنوان کرد که باید به عنوان یک الگو در اجرای سایر پروژه های عمرانی و زیرساختی معرفی شود.
وی از استاندار ایلام برای مواقفت در ترک تشریفات مرسوم جهت تسریع در انجام ساخت این طرح قدردانی کرد که در کمترین زمان ممکن احداث و افتتاح شد. /منبع ایرنا

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار