بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رازی قائمشهر هفته دولت به بهره برداری می رسد/بدخواهان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند\
  • فرماندار قائمشهر؛

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رازی قائمشهر هفته دولت به بهره برداری می رسد/بدخواهان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

  • کد خبر: 2111103315
  • چاپ
  • انتشار: 29 تیر 1402 - 14:01

فرماندا قائمشهر در جلسه ویژه هفته دولت این هفته را فرصت مغتنمی برای بیان عملکردها به مردم اعلام کرد و مهم ترین پروژه ای که در این ایام به بهره برداری می رسد را بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رازی قائمشهر اعلام کرد. 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز پنج شنبه در جلسه ویژه هفته دولت با اعلام اینکه در یکسال گذشته طرح های عمرانی قائمشهر در صدر استان بوده است، افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی که اعتبارات خوبی داشته اند درخواست می کنیم تا تمام تلاش خود را برای به کارگیری پیمانکاران انجام دهند تا بتوانیم در هفته دولت شاهد افتتاحیه طرح ها باشیم 

وی گفت: از دستگاه های اجرایی که پروژه محور نیستند هم تقاضا می شود تا در هفته دولت جهاد تبیین و روشنگری را مدنظر داشته و خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان کنند.

فرماندار قائمشهر شهیدان رجایی و باهنر را اسطوره خدمت به مردم اعلام کرد و ادامه داد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بازشناسی آرمان ها، آثار و اندیشه های تابناک آن دولتمردان شهید در تدوین نقشه راه دولت ها است.

مولایی با اعلام اینکه از مجموعه های فرهنگی این شهرستان هم درخواست میکنیم تا برنامه های خود را به فرمانداری ارائه دهند، افزود : بدخواهان نظام و رسانه های معاند درصدد جلوه دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب هستتد بنابراین ما با برنامه های متنوع و تاثیر گذاری در ایام های محرم، هفته دولت، اربعین و انتخابات پیش رو ، می توانیم تمام توطئه های دشمن را نقش برآب کنیم.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه در هفته دولت پروژه شاخص به بهره برداری می رسد مهم ترین ابن پروژه ها را بیمارستان ۳۲۰ تخت خوابی رازی قائمشهر اعلام کرد که با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه از مسئولان ذی ربط می خواهم تا با جدیت پیگیر طرح نهضت ملی مسکن باشند تا مردم طعم شیرین خانه دار شدن را حس کنند، این تعداد واحدها را ۲۷۳ واحد اعلام کردو گفت: همچنبن در هفته گذشته عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ملی آغاز شد .

بخشدار مرکزی قائمشهر سجاد رحیمی هم در این جلسه با اعلام اینکه در هفته دولت تعداد زیادی از پروژه ها در سطح روستاها به بهره برداری یا کلنگ زنی می شود از مسئولین خواست تا افتتاحیه ها را تنها به قیچی زدن بسنده نکنند و علاوه بر اطلاعات پروژه ها به دهیاری ها و شوراها همچنین از حضور ورزشکاران و مدال آوران در این برنامه ها استفاده کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار