تلاش برای بهره برد اری از موزه قائمشهر/ مناسب سازی پیاده راه ها حائز اهمیت است\

تلاش برای بهره برد اری از موزه قائمشهر/ مناسب سازی پیاده راه ها حائز اهمیت است

  • کد خبر: 2111103245
  • چاپ
  • انتشار: 03 تیر 1402 - 19:03

در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر دو عضو شورا در نطق پیش از دستور به موضوع مهم بهره برداری از موزه قائمشهر و اهمیت مناسب سازی پیاده روها در خیابان های منتهی به سطح این شهر پرداختند.

 

به گزارش استناد نیوز، عضو شورای شهر قائمشهر روز شنبه در این جلسه با اعلام اینکه اجرای عملیات موزائیک فرش در پیاده روهای منتهی به میدان طالقانی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در جلسه ای مقرر گردید تا ۵۰۰ متر از خیابان های منتهی به میدان طالقانی در سطح شهر مناسب سازی شود، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. 

مفید اسماعیلی با اعلام اینکه در هسته مرکزی شهر تردد بسیار بالا است و بازار هم در این نقطه واقع شده است ، گفت: شاهد موزائیک های خراب و فرونشست آسفالت در این مسیرها هستیم امیدوارم که اجرای عملیات موزائیک فرش در دستور کار جلسه قرار بگیرد تا شاهدمناسب سازی در پیاده راه ها برای شهروندان و معلولین باشیم.

این عضو در پایان، گفت: اگر چه ممکن است که مناسب سازی در پیاده روهای منتهی به میدان طالقانی پروژه بزرگی نباشد اما این امر می تواند به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبای بصری شهر موثر باشد.

عضو دیگر شورای شهر قائمشهر در این جلسه با اعلام اینکه  قرار بود موزه تاریخی این شهر در خردادماه امسال به بهره برداری برسد اما این امر محقق نشد، گفت: قطعا این موزه در هفته دولت هم به بهره برداری نمی رسد بنابراین باید برای راه اندازی این موزه نگاه ویژه ای داشته باشیم تا هر چه زودتر شاهد اقتتاح و بهره برداری آن باشیم.

عملیات اجرایی مرمت، تجهیز و راه‌انداری موزه تاریخی قائمشهر در 31 اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با هفته موزه و میراث فرهنگی آغاز شد.

احسان اسماعیلی  نجار در پایان با اعلام اینکه در دوره چهارم شورا برای شورایاران سازو کاری لحاظ شده بود چرا که آنان در بررسی مشکلات، انتقادها و نظرات بازوانی برای شهرداری و شوراها هستند، گفت: نگاه تخصصی شورایاران می تواند کمک حال شورا و شهرداری برای رفع مشکلات شهری باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار