کلنگ کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در جویبار به زمین زده شد / ترغیب خیرین به مشارکت در احداث کتابخانه ها\

کلنگ کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در جویبار به زمین زده شد / ترغیب خیرین به مشارکت در احداث کتابخانه ها

  • کد خبر: 2111100419
  • چاپ
  • انتشار: 01 مهر 1399 - 14:37

به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس و در روز سه شنبه کلنگ کتابخانه شهیدان معلمی با حضور استاندار مازندران، مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی مازندران، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین در کلاگر محله جویبار به زمین زده شد.

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی مازندران در این مراسم با بیان اینکه در سطح استان در چند سال گذشته 27 کتابخانه به بهره برداری رسیده است، افزود: در هفته دولت امسال هم 2 کتابخانه به بهره برداری رسید و هم اکنون مجموعه کتابخانه عمومی در سطح این استان به 117 مورد رسیده است.

آرزو ولی پو، بیان کرد: امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم هم 2 کتابخانه تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی در پایان با اعلام اینکه در چند سال گذشته هیچ کلنگ زنی در بحث کتابخانه نداشته ایم، گفت: در سطح این استان تنها به تکمیل پروژه های نیمه تمام پرداخته ایم و کتابخانه شهیدان معلمی اولین کلنگ زنی ما است که زمین و ساخت آن توسط آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری انجام می شود.

ترغیب خیرین به مشارکت در احداث کتابخانه ها

استاندار مازندران با بیان اینکه جنگ ایران با عراق با توکل به خدا و همراهی مردم به سرانجام رسیده است، افزود: نمی توانیم نظامی را فرض کنیم که مشکلات خود را بدون همراهی و مشارکت مردمی به سرانجام برسانند.

احمد حسین زادگان با اعلام اینکه افراد ارزشمند جامعه باید در زمان حیاتشان مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیرند، گفت: خیرین کتابخانه ساز از جمله مواردی هستند که باید به آنان توجه بیشتری کنیم.

وی بیان کرد: خیرین کتابخانه ساز زیادی درسطح استان داریم که بار مالی زیادی را از دوش دولت و نظام برداشته اند بنابراین باید به آنان توجه بیشتری شود.

استاندار مازندران در پایان از اداره کل کتابخانه ها خواست که در حوزه خیرین و مشارکت مردمی ورود بیشتری داشته باشند و گفت: توجه به زیرساختهای کتاب و کتابخوانی می تواند در درازمدت دستاوردهای خوبی را برای کشور داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار