شرکت چهار هزار و 600 نفر در جشنواره رضوی / کمبود کتابخانه در روستاهای قائمشهر\

شرکت چهار هزار و 600 نفر در جشنواره رضوی / کمبود کتابخانه در روستاهای قائمشهر

  • کد خبر: 2111100233
  • چاپ
  • انتشار: 08 تیر 1399 - 16:18

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر از استقبال اندک روستائیان برای ساخت کتابخانه خبر داد و گفت :تنها 2 روستا برای ساخت کتابخانه اقدام کرده اند.

مونیکا زارعی ساروکلائی روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه هفت کتابخانه در این شهرستان وجود دارد ، افزود : از این تعداد 3 کتابخانه شهری ، 2 کتابخانه روستایی و 2 کتابخانه مشارکتی است.

وی با اعلام اینکه 2 کتابخانه روستایی در روستاهای قراخیل و قادیکلای بزرگ وجود دارد ،گفت که به نسبت تعداد روستاها این شهرستان ، روستاهای ما با کمبود کتابخانه مواجه هستند.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر، بیان کرد: برای ساخت کتابخانه در روستاها اگر خیرین زمین اهداء کنند ، نهاد کتابخانه هم نسبت به تجهیز کتابخانه اقدام خواهد کرد.

زارعی از استقبال کمرنگ روستائیان برای ساخت کتابخانه خبر داد و گفت : تنها 2 روستا همچون ساروکلا و پرچیکلا برای ساخت کتابخانه  اقدام کرده اند.

وی بیان کرد : گسترش  فضاهای فرهنگی در روستا ها موجب تحکیم فرهنگ غنی روستا ها ، تربیت نسلی آگاه با اطلاعات عمومی بالا، ارتقاء فرهنگ عمومی روستا، رشد علمی منطقه و غیره می شود .

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه تاکنون چهار هزار و 600 نفر در جشنواره رضوی شرکت کردند، گفت:امیدواریم با مشارکت شهروندان قائمشهری همچون سال های گذشته این جشنواره با قوت بیشتری اجرا شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار