جزئیاتی از شی نورانی دیده شده در آسمان ایران از زبان یک مسئول / این شی ربطی به فالکون 9 ندارد\

جزئیاتی از شی نورانی دیده شده در آسمان ایران از زبان یک مسئول / این شی ربطی به فالکون 9 ندارد

  • کد خبر: 211294
  • چاپ
  • انتشار: 02 اسفند 1395 - 12:29

شی نورانی ای شب گذشته در آسمان نقاط مختلف ایران مشاهده شد که به سرعت در شبکه های اجتماعی با عناوین مختلفی از آن نام برده شد اما آن شی چیست؟

اشیا پرنده ناشناخته که در کشور به عنوان اشیا پرنده نورانی و در کشورهای غربی به نام  UFO از آنها نام برده می شود از میانه دهه 1950 میلادی به بعد به ویژه در غرب مطرح شده که در طبقه بندی های گوناگونی قرار می گیرند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از میزان، عتیقی رئیس انجمن نجوم آماتور ایران در مورد شی نورانی که شامگاه گذشته در کشور مشاهده شد، گفت: در مورد شی نورانی دیده شده در شامگاه یکشنبه می توان اینگونه گفت که عکس ها و تصاویر همسانی نداشته و گاها در برخی فیلم ها حرکت شی نورانی عمودی و در برخی افقی است.

وی با رد فرضیه مشاهده اجرام فضاپیمای آمریکایی گفت: اگر چه فضاپیمای آمریکا روز گذشته پرتاب شده است اما نقطه پرتاب و مقصد این فضا پیما نسبت به کشور ما با توجه به تصاویر گزارش شده این احتمال را بسیار ضعیف می کند که اشیای نورانی دیده شده در کشور مربوط به آن فضاپیما باشند.

وی ادامه داد: در برخی ویدئوها حرکت شی نورانی بسیار مشهود بوده و به مثابه حرکت هواپیما در افق دوردست است و با توجه به این موضوع فضاپیما سرعت خفیف تر و آهسته تر دارد. در هر حال تا زمان دریافت عکس ها و تصاویر متحرک موثق نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار