راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفی آب در جویبار/ افتتاح مخزن مسکن مهر میارکلا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت\

راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفی آب در جویبار/ افتتاح مخزن مسکن مهر میارکلا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت

  • کد خبر: 2111104448
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1403 - 13:57

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار با اعلام اینکه آزمایشگاه کنترل کیفی آب شرب در این شهرستان راه انداری شده است ، گفت: تجهیزات این آزمایشگاه با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده و کارشناس مربوطه در این آزمایشگاه بحث پایش و کنترل کیفی آب را انجام می دهد. 

به گزارش استناد نیوز، پیمان ابراهیمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه در چند سال گذشته خدمات خوبی در حوزه آبرسانی شهرستان صورت گرفته است ، گفت: مخزن مسکن مهر میارکلا با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت راه اندازی و به روستاهای شرق شهرستان آبرسانی می شود. 

وی با اشاره به اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی به صورت پایلوت در روستای شورکا برای ۲۵۰ خانوار انجام شده است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ملی هزینه شده است. 

مدیر آبفای شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: مخزن دو هزار متر مکعبی برای شهر کوهیخیل و‌ روستاهای اطراف آن با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و‌ کمبود آب شرب آن منطقه تا حدود زیادی مرتفع می شود.

ابراهیمی از شروع به کار مجدد پروژه جمع آوری فاضلاب شهری بعد ۱۷ سال در شهر جویبار اشاره و افزود: این طرح با تخصیص اعتبار قطره چکانی از محل تنش فاضلاب با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و انشالله در روزهای آتی عملیات اجرایی ، مرمت و آسفالت آن انجام می شود.

وی تعداد پروژه های در دست اقدام این شرکت در ۳ سال گذشته را ۱۲ طرح اعلام و‌ خاطرنشان کرد: مبلغ اجرایی این پروژه ها ۱۳۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۹۶ میلیارد تومان آن هزینه شده است و مابقی طرح ها در دست اقدام است . 

مدیر آبفای جویبار در پایان گفت : تعویض لوله های فرسوده شهر کوهی خیل به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۹ میلیارد تومان انجام می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار