اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه های برق مازندران\

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه های برق مازندران

  • کد خبر: 2111102603
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1401 - 13:33

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و بهینه سازی شبکه های برق مازندران خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما، محمد الله داد در همایش بررسی مشکلات بهره برداری و تنگناهای شبکه فوق توزیع در پیک تابستان سال ۱۴۰۲ در ساری گفت: هم در بخش انتقال و هم در بخش توزیع، تابستان امسال برخلاف پارسال تلاش بسیار خوب و موثری برای تامین برق پایدار مردم اتفاق افتاد و شاهد حداقل خاموشی ها در استانها بودیم.
او به درایت و برنامه ریزی خوب و همکاری مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی در استان های مازندران و گلستان اشاره و بیان کرد: امسال بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته برق صنایع را هم بیشتر تامین کردیم.
معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر در ادامه گفت: برای توسعه و بهینه سازی شبکه های برق منطقه ای و توزیع، اعتبارات خوبی پیش بینی شده و امیدواریم با پروژه هایی که تعریف شده سال آینده اجرای طرحها را برابر تقویم تدوین شده پیش ببریم.
الله داد همچنین از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه برق مازندران خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع تلاش خواهد شد که پروژه های دارای اولویت در دستور کار همکاران ما قرار گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار