به گزارش استناد نیوز، سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و بهره مندی آسان مردم از خدمات این سازمان اقدام به بروزرسانی و تغییر سامانه ارائه خدمات الکترونیک خود نمود که این تغییرات علیرغم بهبود عملکرد باعث سردرگمی برخی کارفرمایان و بیمه پردازان در روزهای پایانی فرصت پرداخت حق بیمه شد.
از همین رو سازمان تامین اجتماعی با ابلاغ افزایش ساعات کاری به ادارات کل استان ها در هفته پایانی اردیبهشت ماه 1401 سعی در حل مشکلات احتمالی مراجعین خود نمود.
اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران نیز بلافاصله با ابلاغ دستورالعمل و ارائه طریق به شعب خود، پیشرو در اجرای سیاست های کلان سازمان تامین اجتماعی و جلب رضایت مندی جامعه هدف عمل نمود، این اداره کل با مدیریتی جهادی و ایجاد همدلی و وحدت در بین شعب شهرستان ها تا ساعات بعد از ظهر و شب پاسخگو و راهنمای ارباب رجوع بود.
در بازدید میدانی خبرنگار استناد نیوز اوج این همدلی و انسجام در حل مشکلات جامعه هدف را در شعبه شهرستان جویبار شاهد بودیم، جایی که بلافاصله بعد از ابلاغ اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران،با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و فضای مجازی جهت اطلاع رسانی به مردم در خصوص فعالیت این شعبه تا ساعات پایانی ۳۱ اردیبهشت اقدام شد.
سپس طی تماس های تلفنی به رابطین خدمات الکترونیک موضوع آمادگی کارکنان شعبه برای رفع ایرادات احتمالی در ساعات بعد از ظهر اطلاع رسانی و بنری در این خصوص نصب گردید.
مجموعه این اقدامات که به صورت خودجوش در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفت موجب افزایش بهره وری و افزایش مراجعات حضوری و رفع تلفنی مشکلات کارفرمایان در ثبت لیست و بیمه پردازان در پرداخت حق بیمه و در نهایت جلب رضایت مردم گردید و نمونه ای موفق از یک مدیریت جهادی و وحدت سازمانی رقم خورد.