کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از امروز توزیع می شود\

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از امروز توزیع می شود

  • کد خبر: 2111101269
  • چاپ
  • انتشار: 06 تیر 1400 - 09:39

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دانشگاه ها از امروز ( یک شنبه) در سایت سنجش قابل دریافت است.

 

به گزارش استناد نیوز، کارت شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه ۶تیر ماه ۱۴۰۰ تا روز سه شنبه ۸تیر ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان شرکت در آزمون سراسری، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند.

متقاضیانی که در ۲یا۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام نمایند.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار