وضعیت اضطراری کرونایی در شهرستان سوادکوه / مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا همه دستگاه ها\

وضعیت اضطراری کرونایی در شهرستان سوادکوه / مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا همه دستگاه ها

  • کد خبر: 2111100716
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1399 - 20:28

سرپرست فرماندار سوادکوه با بیان اینکه نظارت در گیت های بازرسی با جدیت انجام شود، گفت: شهرستان سوادکوه در شرایط اضطراری قرار دارد و با نادیده گرفتن دستورالعمل ها احتمال تغییر رنگ نارنجی به قرمز وجود دارد.


به گزارش استناد نیوز، عین الله طالبی روز شنبه با توجه به روند افزایشی شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در شهرستان سوادکوه و احتمال تغییر رنگ شهرستان از نارنجی به قرمز، افزود: دستگاه های اجرایی شایسته است با جدیت و شدت بیشتری نسبت به اجرای مصوبات ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان و بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی اقدام نمائید.
وی عنوان کرد: براساس آخرین رنگ بندی رسمی شهرهای کشور در نرم افزار ماسک شهرستان سوادکوه کماکان در وضعیت نارنجی قرار دارد که محدودیت ها و ممنوعیت ها در راستای مدیریت بیماری کرونا باید متناسب با وضعیت نارنجی انجام پذیرد.
سرپرست فرماندار سوادکوه تصریح کرد : رسانه ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی را فرهنگ سازی کنند. و محدودیت تردد در گیت های ایست بازرسی تردد باجدیت نظارت شود.
وی با اشاره به اینکه سوادکوه در شرایط اضطراری قرار دارد تصریح کرد: با نادیده گرفتن دستور العمل ها احتمال تغییر رنگ نارنجی به قرمز وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار