شهرداری ساری در بازسازی خانه کشتی پا به کار است/ نخبه های کشتی مازندران نیازمند حمایت مسئولان\

شهرداری ساری در بازسازی خانه کشتی پا به کار است/ نخبه های کشتی مازندران نیازمند حمایت مسئولان

  • کد خبر: 2111100495
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1399 - 14:34

شهردار ساری با اعلام اینکه شهرداری در بازسازی خانه کشتی ساری پا به کار است، گفت: برای کمک به ورزش کشتی در مرکز استان دریغ نمی کنیم.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عباس رجبی در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری و عسگری محمدیان رییس هیات کشتی استان، در شهرداری ساری برگزار شد بر حمایت همه‌جانبه از ورزش کشتی تأکید کرد و افزود: برای کمک‌رسانی به ورزش کشتی در مرکز استان دریغ نمی‌کنم.
وی با یادآوری اینکه استان مازندران مهد کشتی ایران است و پیشینه تاریخی پر افتخار در ورزش کشتی دارد باید همچنان موردحمایت قرارگرفته و ترقی کند، افزود: خوشبختانه حضور دبیر به عنوان یک قهرمان بین‌المللی در رأس کشتی کشورمان فرصت خوبی برای دستیابی به این امر است.
شهردار ساری با اشاره به اینکه عدم بهره‌مندی از ورزشکاران و متخصصان در عرصه مدیریت ورزش کشتی موجب بروز مشکلات متعددی شده است، گفت: برای دستیابی به پیشرفت و توسعه ورزش باید از صاحب‌نظران و ورزشکاران در این حوزه که هم کشتی‌گیر و هم برنامه مدون برای این رشته ورزشی داشته باشند، استفاده شود.
وی با ابراز گِله‌مندی از دریافت ورودی از ورزشکاران در سالن‌های ورزشی، تضمین شرایط مناسب را برای ورزشکاران به ویژه کشتی گیران ضرورت دانست و گفت: با دریافت ورودی از ورزشکاران و عدم‌حمایت از این افراد نمی‌توان قهرمان تحویل جامعه داد.
رجبی با اشاره به لزوم حمايت از ورزش، ورزش کاران و کمک برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر، ادامه داد: شهرداری ساری در حمایت از ورزشکاران ، سالن‌های ورزشی خود را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌دهد تا علاوه بر حمایت از ورزش از اُفول ورزش کشتی جلوگیری کند.
وی در مورد کمک به احیای خانه کشتی ساری گفت: شهرداری در بازسازی و احیای این خانه پای کار است و شخصاً پیگیر این موضوع خواهم بود.
کشتی نیازمند حمایت مسئولان استانی
علیرضا دبیر نیز با اشاره به پتانسیل خوب استان مازندران و مرکز استان برای پیشرفت در ورزش کشتی، خواستار همکاری شهرداری با وزارت ورزش و جوانان جهت احیای خانه کشتی در ساری شد.
وی شهردار ساری را فردی ورزشکار و ورزش دوست عنوان کرد و افزود: شهردار ساری علاوه بر مدیریت شهری، ورزش کشتی را به خوبی درک کرده و حامی این ورزش در مرکز استان است.
رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه کشتی جزء ورزش همگانی است، گفت: این ورزش نیاز به حمایت مسئولان استانی و شهرستانی دارد.
دبیر افزود: از عباس رجبی شهردار ساری به دلیل اشرافیتش به ورزش کشتی ، حُسن استفاده را می‌کنیم.
وی افزود: مازندران ، قهرمانان مطرح و پرافتخار کشتی در گذشته داشته و دارد و برای پرورش این نخبه ها فقط نیاز به حمایت و توجه بیشتر است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار