همه مطالب\
پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا افتتاح و  عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران آغاز شد

همایش خیران آبرسان آب شرب استان مازندران با حضور وزیر کشور،استاندار مازندران، نمایندگان مردم در مجلس،ائمه جمعه و جمعی از مردم در سالن همایش اتاق بازرگانی،کشاورزی و صنایع و معادن در ساری برگزار و همزمان افتتاح پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران انجام شد.

پنجشنبه‌های شهدایی به میزبانی اهالی  روستای پارسی در شهرستان سوادکوه برگزار شد

پایه گذار پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری از برگزاری این برنامه در روستای پارسی سوادکوه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

تولید انرژي خالص در نیروگاه نکا 12 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا با اعلام اينکه تولید انرژي خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در چهار ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 12 درصد افزایش یافت، گفت که در این چهار ماه بیش از 3 میلیارد و 281 ميليون كيلو وات ساعت انرژي خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد. 

اجرای طرح هادی نیازمند اعتبار ویژه دولتی/اعتبار قطره چکان برای ساخت بوستان سراج محله

رئیس شورای روستای سراج محله پایین رود پشت بخش مرکزی جویبار خواستار حمایت های بیشتر دولت برای اجرای طرح هادی در روستاها شد و در ادامه وضعیت آب شرب روستا را نسبت به گذشته مطلوب ارزیابی کرد و‌گفت: خوشبختانه با پیگیری فرماندار ، بخشدار مرکزی و اداره آب شهرستان وضعیت آب شرب این روستا بهتر شده است.

پیش بینی تولید بیش از ۵۰ هزار تن شلتوک در شالیزارهای قائمشهر

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر بااشاره به شرایط مساعد جوی امسال در تامین آب زراعی وارتقاء کیفیت محصول، پیش بینی کرد: با تلاش ۱۵ هزار کشاورز بهره بردار بیش از پنجاه هزار تن شلتوک از شالیزار‌های قائمشهر برداشت خواهد شد.

عمران عباسی و عبدالوحید فیاضی ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو و آموزش و پرورش

عمران عباسی کالی و عبدالوحید فیاضی نمایندگان مازندرانی با رای نمایندگان مجلس به عنوان شورای سنجش و پذیرش دانشجو و آموزش و پرورش مجلس انتخاب شدند.

لازمه موفقیت همراهی، همدلی و رفتن به سمت رفع نیازهای مردم است

رئیس جمهور منتخب گفت: لازمه موفقیت همراهی، همدلی و رفتن به سمت رفع نیازهای مردم است و ما با وحدت می توانیم موفق شویم، من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم.

ردیابی مگس مدیترانه در سطح ۱۲۰۰ هکتار از باغات جویبار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از ردیابی مگس مدیترانه در سطح یکهزار و ۲۰۰ هکتار از باغات شهرستان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: ۱۴ کلاس آموزشی با حضور ۲۰۰ بهره بردار برای مبارزه با این آفات در سطح شهرستان برگزار شده است.

شهدا با تاسی از هنرِ ایثار،مشقِ فلسفه جهادِ عملی را در جامعه تبیین نمودند

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه آیین زندگانی شهدا، یک هشدار باش ویژه برای عدم انحراف از خط امام(ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه(حفظه الله تعالی) است، گفت: شهدا، طریقِ سلوک الهی را با چشمِ دل دیدند و با تاسی از هنرِ ایثار، شهادت طلبی و جانفشانی، مشقِ فلسفه جهادِ عملی را در جامعه تبیین نمودند.

آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند

رئیس جمهوری منتخب مردم با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی بر دهان جریانات خارج نشین زدند، تصریح کرد: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند.

شهردار قائمشهر سنگ تمام گذاشت/ ماشین آلات جدید به شهرداری رسید

شهرداری قائمشهر به منظور بروزرسانی تجهیزات و ماشین آلات نسبت به خرید یک دستگاه کامیون آرنا پلاس به همراه بالابر و یک دستگاه نیسان کمپرسی جمعا به ارزش ۵۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اقدام نموده است.

کشف استعداد معلولین باید یکی از کارهای مهم بهزیستی باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیاری از معلولین استعدادهایی دارند، گفت : آنان هنرنمایی‌هایی انجام می‌دهند که افراد سالم نمی‌توانند انجامشان دهد، همین کشف استعداد معلولین و افراد دیگر خودش یکی از کارهای مهم بهزیستی باید باشد.

علی بابایی کارنامی استناد نیوز سوهانیان
  • سامان سوهانیان، مدیرمسئول استناد نیوز؛

علی بابایی کارنامی فرصتی برای توسعه مازندران

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یکی از سرمایه ها و فرصت های بزرگ استان برای توسعه به حساب می آید که با انتخاب به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم می تواند فصل جدیدی را برای توسعه استان بگشاید.

علی بابایی کارنامی استناد نیوز

علی بابایی کارنامی،  نماینده مردم ساری و میاندورود در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی انتخاب شد.

پرداخت صدقه در قائمشهر ۲۵ درصد رشد داشته است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت که مردم نیکوکار این شهرستان در سه ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که این آمار ۲۵ درصد نسبت به مشابه سال قبل آن رشد دارد.

کتابخانه عمومی چایباغ ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران، گفت: کتابخانه عمومی چایباغ از توابع بخش نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی هم اکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

صفحه1 از1001

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار