\
پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا افتتاح و  عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران آغاز شد

همایش خیران آبرسان آب شرب استان مازندران با حضور وزیر کشور،استاندار مازندران، نمایندگان مردم در مجلس،ائمه جمعه و جمعی از مردم در سالن همایش اتاق بازرگانی،کشاورزی و صنایع و معادن در ساری برگزار و همزمان افتتاح پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران انجام شد.

تولید انرژي خالص در نیروگاه نکا 12 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا با اعلام اينکه تولید انرژي خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در چهار ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 12 درصد افزایش یافت، گفت که در این چهار ماه بیش از 3 میلیارد و 281 ميليون كيلو وات ساعت انرژي خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد. 

۳۹ درصد از مشترکان برق استان تهران مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت که در یک بازه زمانی ۴۵ روزه، ۳۹ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.

انعقاد قرارداد ۷ هزار میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های مقابله با تنش آبی

مدیر عامل آبفا مازندران از تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آبی در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای استان مازندران خبر داد و گفت: برای رفع کامل تنش آبی در استان نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال هستیم.

شناسایی ۸۰ انشعاب غیرمجاز در جویبار /  پلیس آب در جویبار تشکیل شد

مدیر آبفا شهرستان جویبار با اعلام اینکه متاسفانه در سال گذشته ۸۰ مورد انشعاب غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است ، گفت : این انشعابات غیرمجاز برای مصارف کشاورزی، باغی و دامی مورد استفاده قرار گرفته است.

برخورداری بیش از ۴۲۸هزار نفر از پروژه های آبرسانی در رزمایش تخصصی شهید جمهور

همزمان با برگزاری رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت و هفته صرفه جویی در مصرف آب، پروژه های آبرسانی با بهره مندی بیش از ۴۲۸هزار نفر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، فرمانده سپاه کربلا، مسئول سازمان بسیج عمران و معماری سپاه کربلا و نیز مسئول بسیج ادارات استان ، مدیرعامل و معاونان آبفا مازندران به صورت وبیناری افتتاح شد.

بیش از ۱۸ هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب نکا شستشو شد

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه شست وشوی مخازن ذخیره آب یکی از برنامه های دوره ای ارتقای کیفی آب شرب است افزود: در سال گذشته ۱۸هزار و ۴۶۰ متر مکعب مخازن ذخیره در شهرستان نکا شست وشو شد.

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات تنش آبی در مازندران/۱۵۴ روستای فاقد آب در دولت سیزدهم از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران با اعلام اینکه در دولت سه ساله رییس جمهور شهید ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تنش آبی در استان تخصیص داده شد گفت: در حال حاضر برای اجرای پروژه‌های تنش قراردادهایی با پیمانکاران به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در بلوار سعدی نوشهر

عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در بلوار سعدی نوشهر با ۶۰۰ متر لوله گذاری شروع شده است.

۱۶ هزار نفر از ایثارگران صنعت گاز کشور تبدیل وضعیت شدند

رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران گفت: صنعت نفت ۹۸ هزار نیرو دارد که ۶۴ هزار نفر از آنها از خانواده ایثارگران هستند که ۳۴ هزار نفر از این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شده اند.

پرمصرف ها همچنان منابع آبی را تهدید می‌کنند

سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی ۶۷ درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد ۳ درصدی همراه بوده است؛ اما بدمصرفی و پرمصرفی همچنان پایداری منابع آب کشور را تهدید می‌کند.

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می شوند.

پیشرفت فیزیکی بهسازی و ارتقای ایستگاه سنگ تجن چالوس به ۶۰ درصد رسید

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب سنگ تجن با هدف آبرسانی مطلوب به مشترکین گفت: برای اجرای این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان نیاز است که با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

بیش از سه هزار انشعاب غیرمجاز آب در مازندران شناسایی شد

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت در سال گذشته سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز با رعایت حقوق شهروندان و جلوگیری از افت فشار آب در این استان شناسایی شده است.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش کیفی آب در آمل

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

در دولت سیزدهم بیش از ۳۷ هزار مترخطوط انتقال و شبکه توزیع در رامسرانجام شد

از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۳۷ هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع و نیز اصلاح لوله گذاری ها در سطح شهرستان رامسر انجام شده است.

صفحه1 از18

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار