اخبار انرژی | استناد نیوز\
افزایش ظرفیت آب آشامیدنی مسکن مهر بهشهر

با اجرای لوله گذاری خط انتقال جدید به مسکن مهر امام خمینی (ره) بهشهر، کمبود آب شرب اهالی این شهرک برطرف می شود.

برای اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی مازندران ۱۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شد

مدیر عامل آبفا مازندران با اعلام اینکه به منظور ارتقای کیفی و دسترسی مشترکین به آب شرب سالم و بهداشتی و مطلوب، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶۴ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در سطح استان انجام شد، گفت: برای اصلاح و توسعه شبکه ۱۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شناسایی ۷۵۳ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران

مدیر عامل آبفا مازندران از شناسایی ۷۵۳ فقره انشعاب غیر مجاز آب طی ۴ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

۶ پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه شمالی افتتاح شد

با بهره برداری از ۶ پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه شمالی بیش از ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم این منطقه طی آخرین روز هفته دولت از آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

۵ پروژه آب و فاضلاب در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی و عملیات اجرایی یک پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرستان قائمشهر همزمان با پنجمین روز هفته دولت شروع شد.

۹ پروژه برق در قائمشهر افتتاح شد

مدیر امور برق شهرستان قائمشهر، گفت: در دومین روز از هفته دولت ۹ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.

۴۰ طرح ِآبرسانی در مازندران آماده افتتاح است

مدیر عامل آبفا مازندران از بهره برداری از ۴۰ طرح آب و فاضلاب با بهره مندی۴۶۰ هزار و ۹۵۸ نفردر مازندران طی هفته دولت خبر داد.

۹ پروژه برق در قائمشهر افتتاح می شود

مدیر امور برق شهرستان قائمشهر گفت: به مناسبت هفته دولت ۹ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.

راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفی آب در جویبار/ افتتاح مخزن مسکن مهر میارکلا با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار با اعلام اینکه آزمایشگاه کنترل کیفی آب شرب در این شهرستان راه انداری شده است ، گفت: تجهیزات این آزمایشگاه با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده و کارشناس مربوطه در این آزمایشگاه بحث پایش و کنترل کیفی آب را انجام می دهد. 

مشکل آب شرب یکهزار خانوار روستای زید سفلی گهرباران رفع می‌شود

مدیرعامل آبفای مازندران گفت: با تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در روستای زید سفلی، آب شرب بیش از هزار خانوار این روستا و بخشی از منطقه گهرباران افزایش می یابد.

پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا افتتاح و  عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران آغاز شد

همایش خیران آبرسان آب شرب استان مازندران با حضور وزیر کشور،استاندار مازندران، نمایندگان مردم در مجلس،ائمه جمعه و جمعی از مردم در سالن همایش اتاق بازرگانی،کشاورزی و صنایع و معادن در ساری برگزار و همزمان افتتاح پروژه های آبرسانی به ۸۴ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۴۴۸ روستا در مازندران انجام شد.

تولید انرژي خالص در نیروگاه نکا 12 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا با اعلام اينکه تولید انرژي خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا در چهار ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 12 درصد افزایش یافت، گفت که در این چهار ماه بیش از 3 میلیارد و 281 ميليون كيلو وات ساعت انرژي خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبكه سراسري برق كشور تزريق شد. 

۳۹ درصد از مشترکان برق استان تهران مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت که در یک بازه زمانی ۴۵ روزه، ۳۹ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.

انعقاد قرارداد ۷ هزار میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های مقابله با تنش آبی

مدیر عامل آبفا مازندران از تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آبی در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای استان مازندران خبر داد و گفت: برای رفع کامل تنش آبی در استان نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال هستیم.

شناسایی ۸۰ انشعاب غیرمجاز در جویبار /  پلیس آب در جویبار تشکیل شد

مدیر آبفا شهرستان جویبار با اعلام اینکه متاسفانه در سال گذشته ۸۰ مورد انشعاب غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است ، گفت : این انشعابات غیرمجاز برای مصارف کشاورزی، باغی و دامی مورد استفاده قرار گرفته است.

برخورداری بیش از ۴۲۸هزار نفر از پروژه های آبرسانی در رزمایش تخصصی شهید جمهور

همزمان با برگزاری رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت و هفته صرفه جویی در مصرف آب، پروژه های آبرسانی با بهره مندی بیش از ۴۲۸هزار نفر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، فرمانده سپاه کربلا، مسئول سازمان بسیج عمران و معماری سپاه کربلا و نیز مسئول بسیج ادارات استان ، مدیرعامل و معاونان آبفا مازندران به صورت وبیناری افتتاح شد.

صفحه1 از19

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار