چاپ کردن این صفحه


مهاجر؛ راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد فرصت مناسب برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه

  • کد خبر: 219327
  • انتشار: 03 مهر 1398 - 15:04

استنادنیوز؛  رییس اتاق بازرگانی مازندران گفت: راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد را فرصت مناسبی برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه فراهم می کند.


 عبداله مهاجر دارابی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران در مراسم افتتاحیه سرای تجاری ولگاگراد آن را سرآغاز توسعه تجارت و مبادلات اقتصادی بین دو استان برشمردو اظهار کرد: هدف ما از راه اندازی سرای تجاری در استان ولگاگراد، استفاده از ظرفیت های دو استان و افزایش ارتباط تجار دو کشور می باشد و اتاق بازرگانی دو کشور به عنوان نمایندگان بخش خصوصی مسوولیت مهمی دارند.
وی با تاکید بر ارتقای تجارت بین دو استان، افزود: همانطور که در سال گذشته قول تاسیس سرای تجاری را به بخش خصوصی دادیم امروز نیز نوید ارتقای تجارتی بین دو استان را به تجار دو کشور می دهیم و امیدوارم روزی جشن افزایش مبادلات تجاری بین دو استان را بگیریم.
مهاجر دارابی راه اندازی سرای تجاری ولگاگراد را فرصت مناسبی برای افزایش مبادلات تجاری با روسیه دانست و ادامه داد: استان ولگاگراد روسیه ظرفیت های خوبی برای تجار مازندران دارد و می تواند دروازه ای برای ورود به استان های دیگر روسیه برای مبادلات اقتصادی باشد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران با بیان اینکه استان ولگاگراد با 114 کشور دنیا مبادلات اقتصادی دارد، گفت: در حال حاضر استان مازندران با کشور روسیه تبادل کشاورزی در زمینه گل، سبزی و محصولات شیلاتی دارد که افتتاح سرای تجاری ارتباط دو سویه بین تجار ایرانی و روسیه را فراهم می کند که تجار مازندران باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.



telegramestenadnews