کمبود آب شرب بزرگترین مشکل مردم روستای بالازرین کلا شهرستان جویبار / کاشت 13 هزار اصله درخت + ویدئو\
  • یاسر قلی پور دهیار روستای بالازرین کلا جویبار؛

کمبود آب شرب بزرگترین مشکل مردم روستای بالازرین کلا شهرستان جویبار / کاشت 13 هزار اصله درخت + ویدئو

  • کد خبر: 2111100312
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1399 - 15:09

دهیار روستای بالا زرین کلا از توابع بخش گیلخواران شهرستان جویبار با گله مندی از وضعیت آب شرب در روستای بالازرین کلا ،گفت: متاسفانه کل هفته اهالی این روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند.

یاسر قلی پور در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه امسال 13 هزار اصله صنوبر در سطح 360 هکتار از آب بندان کاشته شد، افزود: این میزان اصله درخت صنوبر با همراهی دهیاری پایین زرینکلا و بالازرین کلا کاشته شد.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته با همکاری و مشارکت اهالی 360 هکتار از آب بندان های بالازرین کلا و پایین زرینکلا با هزینه ایی بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان لایروبی شد ،گفت: امسال هم تعریض جاده منتهی به پایین زرین کلا به بالازرین کلا به طول یکهزار و 400 متر و عرض 20 متر و هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان با مشارکت دهیاری ، شورا و اهالی روستا انجام شد.

دهیار روستای پایین زرین کلا از توابع بخش گیلخواران از ساخت دفتر دهیاری خبر داد و گفت : دفتر دهیاری با هزینه ایی بالغ بر 100 میلیون تومان به مرحله ستون رسیده است .کارهای این روستا با مشارکت اهالی روستا ، دهیاری و شورا انجام می شود.

قلی پور با اشاره به اینکه 90 درصد طرح هادی در این روستا انجام شده است، گفت : 10 درصد باقی مانده مختص کوچه های بن بست است.

وی در پایان با گله مندی از وضعیت آب شرب در روستای بالازرین کلا گفت: متاسفانه کل هفته اهالی این روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند، به طوری که حتی در طول یک روز اهالی این روستا یک ساعت بیشتر از نعمت آب برخوردار نبوده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار