چاپ کردن این صفحه


تعامل به جای تقابل/ راه جدید شهرداری ساری برای دریافت مطالبات

  • کد خبر: 2111105080
  • انتشار: 14 ارديبهشت 1404 - 13:59

شهرداری ساری با رویکردی متفاوت و به‌جای برخوردهای سختگیرانه، مسیر گفت‌وگو و تعامل را برای وصول مطالبات خود از شهروندان و کسبه در پیش گرفته است؛ راهکاری که هم به حل مشکلات مالی شهرداری کمک می‌کند و هم از تنش‌های اجتماعی می‌کاهد.

به گزارش استناد نیوز ، شهرداری ساری برای رسیدن به بهبود روند وصول مطالبات و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، رویکردی جدید و تعاملی را در نظر گرفته است. 

 در همین راستا، جلسه کمیته درآمدی شهرداری به ریاست سید حسن احمدی سقندیکلایی، شهردار مرکز مازندران، و با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار شد. 

 

این نشست با هدف بررسی راهکارهای نوآورانه برای فعال‌سازی ظرفیت‌های مغفول‌مانده درآمدی و تقویت ارتباط با مردم برگزار شد.

 

 مسیری که شهرداری ساری برای خود در نظر گرفته تا با تغییر شیوه ارتباط با شهروندان، فضای همدلی و مشارکت را بیشتر کند و مردم را به عنوان سرمایه‌های اصلی خود در نظر بگیرد؛ چراکه هدف نهایی، خدمت بهتر و تأمین منافع عمومی است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندران، شهردار ساری با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مغفول مانده درآمدی جهت تسهیل در روند خدمات رسانی به مردم، اظهار داشت: شهرداری در کنار مدیریت هزینه ها، با تغییر استراتژی ارتباطی با شهروندان، می کوشد فضای آشتی و افزایش مناسبات را پیشه نماید.

 

سید حسن احمدی سقندیکلایی با بیان اینکه به دنبال گفتمان جدید و رویکرد موثرتر در مسیر وصول مطالبات شهرداری هستیم، تصریح کرد: تعامل دوسویه با مودیان بدهکار سال های گذشته در دستور کار قرار دارد؛ سرمایه شهرداری پول نیست بلکه مردم سرمایه های ما هستند و برای تأمین منافع آنها از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

 

احمدی گفت: ما در کنار توجه به حق و حقوق کارکنان، به منافع عمومی مردم هم توجه داریم و باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که حضور شهروندان در شهرداری پیرامون مشارکت با این خانواده بزرگ، گسترده تر و مشهود تر شود.

 

شهردار مرکز مازندران با اشاره به اینکه پروسه درآمدزایی شهرداری بر اساس موازین دفترچه تعرفه عوارض، خاطر نشان کرد: پیمانکارانی که هم از شهرداری مطالبه مالی و هم بدهکار هستند می توانند با اجرای پروژه های شهری با این مجموعه تهاتر کنند؛ هدف ما خدمت به مردم است و حتی این رویه تعاملی نیز در مسیر پویایی درآمدزایی شهرداری مورد توجه قرار می گیرد.



telegramestenadnews