مشکل 10 ساله آب گرفتگی در روستای شورکا جویبار / اجرای 4 کیلومتر طرح هادی\

مشکل 10 ساله آب گرفتگی در روستای شورکا جویبار / اجرای 4 کیلومتر طرح هادی

  • کد خبر: 2111100242
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1399 - 22:24

دهیار روستای شورکا از بخش مرکزی شهرستان جویبار با بیان اینکه اجرا نشدن فاضلاب مشکل ده ساله این روستا است،گفت: تاکنون چهار کیلومتر طرح هادی در روستای شورکا انجام شده است.

سید عباس هاشمیان روز  پنج شنبه در گفت  و گو با استناد نیوز با بیان اینکه روستای شورکا با 789 خانوار و جمعیت بیش از 2 هزار نفر بزرگترین روستای بخش مرکزی شهرستان جویبار است،افزود:این روستا جزء دهستان سیاه رود و در فاصله 4.5 کیلومتری از شهر جویبار واقع است.

وی با اشاره به اینکه دهیاری روستا از سال 82 تاسیس و بنده از سال 86 به عنوان دهیار شروع به فعالیت کرده ام،گفت:از جمله امکاناتی که در سطح روستا داریم پست بانک ، مخابرات،خانه قرآن ، مساجد، مدارس،پارک روستایی، کتابخانه و ... است .

دهیار روستای شورکا از اجرای چهار کیلومتر طرح هادی در این روستا خبر داد و افزود:آسفالت راه روستایی از این روستا به کیامحله انجام و روکش آسفالت به طول یک کیلومتر نیز به اتمام رسیده است.

هاشمیان بیان کرد: احداث کابل زمینی مخابرات به طول پنج کیلومتر توسط پیمانکاران در حال انجام است و کلیه تیر برق فرسوده در قالب مانور یک روزه تعویض شد.

وی ادامه داد:در 2 ماه آینده پروژه جدول در دست اقدام خیابان شهید کریم زاده ،خیابان شهدا و شهید زراعتی به اتمام می رسد و اجرای این طرح به منظور جلوگیر ی از انباشت آبهای سطحی بوده که از شهر جویبار به این روستا منتقل می شود و با توجه به نبود درآمد در دهیاری از مسئولین تقاضا داریم در اجرای  این پروژه حمایت های لازم را داشته باشند.

رئیس شورای روستای شورکا از شهرستان جویبار در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه بزرگترین مشکل حال حاضر این روستا اجرای طرح فاضلاب بوده است،افزود:به دلیل نمیه کاره رها شدن این طرح اهالی این روستا 10 سال گریبان گیر این مشکل هستند.

احمد اکبریان در پایان پروژه های در دست اقدام این روستا را نصب 2 دکل مخابرات و ایرانسل و میدان با پیگیری های دهیاری و اعضای شورا اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار