شمشیرهای آخته‌\

شمشیرهای آخته‌

  • کد خبر: 219626
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1398 - 13:30

استنادنیوز؛ عقیل امامی:اینک پس از گذشت یک هزار و ۳۸۰ سال از آن واقعه هولناک که اشرار و اشقیای زمان شمشیرهای آخته را برای جدا کردن سر و پیکرهای مطهر صیقل داده‌اند، مردان و زنانی از جنس حسینیان و احرار پاک‌باخته حماسه عاشورا را عمق و معنا می‌بخشند.

 

 اربعین حسینی میقات عاشقان دلسوخته‌ای است که در سوگ سرور آزادگان و وارث بحق انبیاء و اولیای الهی ندای (لبیک یا حسین) سر می‌دهند.

اینک، پس از گذشت یک هزار و ۳۸۰سال از آن واقعه هولناک که اشرار و اشقیای زمان شمشیرهای آخته را برای جدا کردن سر و پیکرهای مطهر صیقل داده‌اند، مردان و زنانی از جنس حسینیان و احرار پاک‌باخته حماسه عاشورا را عمق و معنا می‌بخشند.

عشق و ارادت مثال زدنی شیرزنان و مردان نیک سرشت و خرد و کلان دیار (روح الله) که هرساله سرشار از شورمعنوی روانه کربلا می‌شوند، آن‌چنان موج‌آفرینی می‌کند که یزیدیان زمان را در کاخ‌های پر زرق و برق واشنگتن، لندن و تل آویو به رعشه افکنده است.

یزیدیان این دوران؛ هر آئینه فتنه‌ای را در سر می پرورانند تا به خیال خام خود عشق و حرارت اربعین را در دل‌ها سرد و خاموش سازند، زهی خیال باطل!!!

دیر زمان نیست که خلف رشید (روح الله) با دم مسیحایی‌اش جلوه بی نظیر اربعین را به گونه‌ای تصویر کرد که شوق پرواز بسوی گل‌دسته‌های رفیع کربلا دل‌های شیفتگان را به حرکت در آورده است.

گویی هیچ قدرت پوشالی چون (ترامپ) یا (نتانیاهو) و ملکه خبیث نمی‌توانند با ابزارهای شیطانی قدم‌ها را از حرکت باز دارند، پیام واضح (سید علی) از حسینیه (امام روح الله) مبنی بر راهبرد هوشمندانه (مقاومت و ایستادگی) در برابر استکبار این بود که در عهد کنونی با وجود خیل عظیم عاشقان حق جوی مکتب حسینی(ع)، عاشورا برای به مسلخ بردن حقیقت تابناک تکرار نخواهد شد.

اگر حادثه‌ای به بزرگی آن رخ دهد سالکان مکتب حسینی(ع) با الهام از فرهنگ مانای عاشورا یزیدیان زمان را در اعماق تاریخ دفن خواهند کرد.

عاشورا سراسر عشق و دلدادگی و نشانه حریت و مردانگی فخرآورانی است که جوهره ایمان و اخلاص و معرفت کم پیدا را در اندک زمانی نثار مولای با عظمت خویش کرده‌اند.

امروز نیز چه بسیارند علی‌اکبر، قاسم، عون و جعفرها که گرد مولای‌شان به انتظار نشسته‌اند تا با یک اشاره او برای بسط و گسترش فرهنگ عاشورا و رسوایی جریان سلطه غرب جان‌فشانی کنند.

قدم‌های استوار زائران اربعین گواه روشنی در تاریخ است که حسین زمان تنها نیست و به مدد همت مضاعف حسینیان و احرار چهره فروزان اسلام ناب محمدی (ص) هم‌چنان می درخشد.

اینک عمر طاغوتیان و ستم پیشگان لمیده در کاخ های نیرنگ و تزویر واشنگتن، بریتانیا و سرزمین های اشغالی قدس شریف به افول گرائیده و این یعنی تحقق وعده الهی برای نابودی قدرت‌های جائر و ستم پیشه و پیروزی قطعی مظلومان و حق جویان عالم نزدیک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار