کشف انبار غیر مجاز آرد و شکر دولتی در شهرستان بابلسر\

کشف انبار غیر مجاز آرد و شکر دولتی در شهرستان بابلسر

  • کد خبر: 218926
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1398 - 08:10

استنادنیوز؛  حراست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبر از کشف انبار غیرمجاز آرد و شکر دولتی در شهرستان بابلسر داد.

 

با پیگیری های میدانی و هماهنگی با ادارات شهرستانی از جمله نمایندگی اداره کل غله در شهرستان بابلسر در تاریخ 5/6/98 انبار غیر مجاز آرد و شکر دولتی در شهرستان بابلسر با تعداد 2162 کیسه آرد و 2 تن شکر دولتی کشف و پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات بعدی در اختیار ادارات صمت و تعزیرات شهرستان بابلسر قرار گرفته است .
مسئول حراست اداره کل غله استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: آرد نول و آرد 22درصد در این انبار موجود بوده که بعضاً با نرخ نا متعارف در اختیار واحد های خبازی و ... قرار می گرفت که بیانگر سودجویی مالک انبار می باشد .
رحمانی در ادامه افزود: مالک متخلف این انبار با سوء استفاده از حساب کاربری حدود 90 درصد از خبازان آزادپز شهرستان بابلسر دست به این اقدام زده و در مدتی کوتاه سود قابل ملاحظه ای به دست آورده است.
رضا رحمانی همچنین گفت : در این انبار حدود 2 تن شکر دولتی نیز مشاهده شد که علت نگهداری آن در این انبار در حال رسیدگی می باشد.
وی خاطر نشان کرد انبار های مشابه در سایر شهرستان های نیز شناسایی شده و به زودی با مالکان این واحد های متخلف برخورد خواهد شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار