شکایت کاربران از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت افزایش یافت!\

شکایت کاربران از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت افزایش یافت!

  • کد خبر: 218402
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1398 - 21:55

استناد نیوز، آمارهای ارائه شده توسط معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نشان می‌دهد که شکایت‌ها از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی افزایش یافته و در 4 ماهه گذشته سال 98 چیزی بالغ بر 25 هزار شکایت به این نهاد رسیده است.

 

به گزارشاستناد نیوز به نقل از  آی‌تی‌رسان، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: در 4 ماهه سال 98 چیزی در حدود 25 هزار شکایت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی دریافت کردیم و رسیدگی‌های لازم در مورد آنها انجام شد. البته تعداد شکایات واصله 31 هزار مورد بوده و راه ارتباطی ما نیز سامانه 195 است. مابقی شکایات در حال رسیدگی بوده و به زودی نتیجه بررسی آنها به شاکیان اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به جزئیات این شکایات اشاره کرد و گفت: در مورد تفکیک شکایات واصله نیز می‌توان گفت که حدود 51 درصد از این موارد مربوط به اینترنت، 27 درصد مربوط به تلفن همراه، 15 درصد تلفن ثابت و 7 درصد باقیمانده نیز به موضوعات دیگر تعلق داشته است. نکته مهمی که در مورد افزایش تعداد شکایات باید بگوییم این است که علیرغم این اتفاق، سرعت پاسخگویی نیز بالا رفته و از میانگین 6 روز به 2 روز کاهش پیدا کرده است.

مجید حقی در ادامه به مهم‌ترین عناوین شکایات اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین عناوین شکایات می‌توان به پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم‌کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته‌های ترکیبی اشاره کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار