امکان شارژ خودروهای برقی در ۵ دقیقه؛ شاید تا ۲۰۲۱\

امکان شارژ خودروهای برقی در ۵ دقیقه؛ شاید تا ۲۰۲۱

  • کد خبر: 218246
  • چاپ
  • انتشار: 08 مرداد 1398 - 07:47

استنادنیوز؛ شرکت نفتی انگلیسی بریتیش پترولیوم قصد دارد زمان لازم برای شارژ کامل خودروهای برقی را به زمان سوخت گیری خودروهایی که سوخت فسیلی میسوزانند، نزدیک کند.

 دیوید ایتون، سرپرست بخش تکنولوژی بریتیش پترولیوم در جدیدترین مصاحبه خود گفت قصد دارد تا 2021 باتری‌هایی برای خودروهای الکتریکی فراهم کند که فقط در 5 دقیقه 100 درصد شارژ شوند.

 بریتیش پترولیوم مانند شرکت‌های شل و کالتکس می داند به زودی شیوه حمل و نقل الکتریکی می‌شود و باید همگام با آنها سرمایه گذاری های استراتژیک برای به دست آوردن بخشی از بازار زیرساخت‌های شارژ انجام دهد.

 در زمینه خودروهای الکتریکی ، بریتیش پترولیوم طی 12 ماه گذشته دو سرمایه گذاری مهم انجام داده است:  خرید بی پی چارجمستر، تامین کننده زیرساخت های شارژ در انگلستان و سرمایه گذاری در یک سازنده باتری های لیتیومی در رژیم صهیونیستی

 خرید بی پی چارجمستر که در حال حاضر 6500 ایستگاه شارژ را در سراسر انگلستان مدیریت می کند بخشی از هدفی بزرگتر برای حفظ جایگاه خود به عنوان یک  تأمین کننده اصلی سوخت جهانی است. بریتیش پترولیوم در حال نصب شارژرهای سریع 60 کیلوواتی در چین و شارژرهای 150 کیلو واتی در آلمان و انگلستان است.

 ایتون می‌گوید تمرکز بریتیش پترولیوم برای خودروهای الکتریکی بر سرعت شارژ شدن آنهاست.

«  یک شارژر 150 کیلوواتی می‌تواند در 5 دقیقه انرژی لازم برای یک مسیر 100 کیلومتری را تامین کند .  ما میخواهیم در این پنج دقیقه بردی بیش از 100 کیلومتر را به شما بدهیم».

«این تکنولوژی اکنون از نظر اقتصادی در دسترس نیست ولی ما در شرکتی با نام استار دات در رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری کرده ایم که می تواند باتری های جدید لیتیومی بسازد که سریع شارژ می شوند».

« امروزه این شرکت باتری های گوشی همراه می سازد که در چند دقیقه شارژ میشوند».

 هدف ما این  است که تا 2025 باتری‌هایی داشته باشیم که در پنج دقیقه کامل شارژ می‌شوند و بیش از 100 کیلومتر برد دارند».

 اگر بریتیش پترولیوم بتواند به این هدف خود برسد، نه تنها تبدیل به تکیه گاهی برای حمل و نقل الکتریکی می شود، بلکه جایگاه خود را به عنوان تامین کننده باتری خودروهای الکتریکی به دست می‌آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار