ستاد اربعین حسینی در اوقاف مازندران آغاز به کار کرد\

ستاد اربعین حسینی در اوقاف مازندران آغاز به کار کرد

  • کد خبر: 217822
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1398 - 13:01

استنادنیوز؛ با وجود فاصله چند ماه تا فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، از هم اکنون برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی اربعین، ستاد اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در حالی که چند ماه تا فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان باقی مانده است، ستاد اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تشکیل و برای برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرای عراق در اداره کل اوقاف استان، با حضور مدیرکل اوقاف استان،معاون فرهنگی اجتماعی ،معاون مدیریت منابع و پشتیبانی ،روسای حراست و بازرسی  و روابط عمومی اداره کل  برگزار شد.
حجت الاسلام حیدری،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این جلسه با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته محل برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران شهر سامرای عراق می باشد.
وی گفت: در این جلسه مقرر شود تا دستورالعمل‌های مربوط به هر یک از وظایف محوله و برنامه‌های واحدها و کمیته ها، طی جلسات متعدد و با همفکری مسئولان ستادها تدوین و ابلاغ شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه تاریخ هیچ اجتماعی را بزرگ‌تر از اجتماع اربعین به خود ندیده است، خاطرنشان کرد: اربعین امام حسین(ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، تصریح کرد: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌سابقه جهان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بسیاری از کشورهای مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌دنبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.
حجت الاسلام حیدری حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.
وی از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرای عراق خبر داد و تصریح کرد: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار