جذابیت مازندران برای گردشگران خارجی\

جذابیت مازندران برای گردشگران خارجی

  • کد خبر: 216543
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1398 - 16:38

استنادنیوز؛ معاون مجمع عالی نخبگان استان مازندران بیان داشت: گردشگری به عنوان صنعتی اقتصادی و درآمدزا با پویایی خاص خود می تواند تاثیر عمده ای بر تحول های سیاسی، اجتماعی و زیست محیطی داشته باشد و توجه به توسعه آن زمینه ساز اشتغال و کارآفرینی پایدار است که در نهایت باعث مهار بیکاری و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود.

 

به گزارش استنادنیوز ، محمدرضافرجی در گفت و گویی اظهار داشت: در بخش گردشگری روستایی مازندران می تواند قطب و سرآمد باشد و اکنون توجه خوبی به این بخش توسط استاندار مازندران شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: در مازندران در بخش بوم گردی ظرفیت برای همگان فراهم است و جوانان مازندرانی می توانند با کمترین سرمایه کسب درآمد داشته باشند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل مجمع عالی نخبگان استان مازندران گفت:استان به دلیل دارا بودن طبیعت زیبا،بکر و آثار تاریخی جذابیت خاصی برای گردشگران خارجی دارد و باید این صنعت در مازندران رونق یابد تا بتوان از این طریق بخشی زیادی از معضل بیکاری استان برطرف شود.

فرجی افزود: مجمع عالی نخبگان مازندران آمادگی آن را دارد تا با همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی و استانداری مازندران برای رشد و رونق صنعت گردشگری در استان گام های موثری بردارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار